کوپلینگ N-eupex از جمله کوپلینگ هایی است که در تایپ های مختلف همچون A، B، H و D ساخته می شوند. لازم به ذکر است که ساختار کوپلینگ ان یوپکس بسیار ساده بوده ولی از انعطاف پذیری قابل توجهی برخوردار می باشد. کاربرد قابل توجه Coupling N-eupex، در ساخت تجهیزات و ماشین آلات مکانیکی است.  فروش کوپلینگ N-EUPEX  در سایز 23 رایج تر است و مصارف خاص خود را در طراحی سیستم های مکانیکی دارد. شرکت کیهان افزار زاگرس به عنوان یکی از مراکز با سابقه در حوزۀ تأمین و پخش قطعات کوپلینگ، توانسته اند شرایط مناسبی را برای خرید کوپلینگ ان یوپکس در مدل های متفاوت فراهم آورند.

مزیت کاربرد کوپلینگ ان یوپکس

طراحی کوپلینگ N-eupex با هدف اتصال به شفت هاب و تبدیل نیروی محرک به عملکرد متحرک در سیستم های مختلف صورت می گیرد. اگر در پی خرید کوپلینگ N-eupex و اطلاعات جامعی در خصوص انواع و سایزهای مختلف آن ندارید، می توانید با کارشناسان فروش قطعات کوپلینگ تماس حاصل نموده و مشورت نمائید. متناسب با سیستم های مکانیکی مختلف، نیاز به استفاده از کوپلینگ با عملکرد استاندارد می باشد. بدین ترتیب بر این موضوع مهم پافشاری می نمائیم که اصل بودن و داشتن جنس با کیفیت در نحوۀ عملکرد و دوام کوپلینگ ان یوپکس تأثیر می گذارد.

از آنجایی که کوپلینگ N-eupex جهت به حرکت درآوردن شفت ها در قطعات و تجهیزات مکانیکی به کار برده می شود، داشتن  انعطاف پذیری بالا ضرورت دارد. از دیگر ویژگی های شاخص این نوع کوپلینگ می توان به ساختار بسیار سادۀ آن اشاره نمود ولی دارای قابلیت به کارگیری در سیستم های مکانیکی با گشتاورهای میان 18 الی 60 هزار نیوتن بر متر را دارد. در صورت نیاز به خرید کوپلینگ ان یوپکس می توانید با کارشناسان فروش شرکت کیهان افزار زاگرس ارتباط برقرار نمائید. پس از استعلام قیمت خرید کوپلینگ ان یوپکس  ، با آسودگی خاطر می توانید آن ها را تهیه نمائید.

 شرکت کیهان افزار زاگرس 

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 169
نمایش همه
علاقه مندی ها ()