کوپلینگ Jaw یکی دیگر از کاربردی ترین کوپلینگ های موجود در بازار به شمار می رود که دارای عملکرد منحصر به فرد می باشد. مصارف عمدۀ کوپلینگ، جهت انتقال گشتاور درون سیستم های موتور می باشد. به عبارتی قطعات کوپلینگ امکان اتصال دو شفت به یکدیگر را فراهم می آورد. هم اکنون در طراحی اکثر سیستم های مکانیکی و تجهیزات صنعتی از مزایای کوپلینگ جاو بهره گرفته می شود. جهت خرید کوپلینگ Jaw در سایز مناسب می توانید با کارشناسان فروش شرکت کیهان افزار زاگرس مشورت نمائید. بدین ترتیب متناسب با نیاز صاحبان مشاغل، قادر به عرضۀ انواع کوپلینگ با برندهای معروف می باشند.

سفارش اینترنتی کوپلینگ جاو

از قطعات دو توی فلزی و یک الاستومری در طراحی و ساخت کوپلینگ Jaw استفاده می شود. این قطعه با عنوان عنکبوت نیز معرفی می شود چون با استفاده از لوب به یکدیگر وصل می گردد. از ویژگی های شاخص کوپلینگ جاو می توان به توانایی فشرده سازی نیرو به وسیلۀ لوب ها اشاره کرد. از این رو در طراحی سیستم موتور ماشین آلات مکانیکی به کار برده می شود. با استفاده از کوپلینگ Jaw می توان انتقال نیروی محرک گشتاور را با حداقل ارتعاش و لرزش انجام داد.

از آنجایی که امکان ارتعاش در عملکرد موتورها وجود دارد، هم اکنون توسط کوپلینگ جاو، با کمترین حرکت پیچشی، قادر به انتقال نیروی محرک است. این قطعه دارای قابلیت میرایی بوده و بدین ترتیب امکان تعویض عنکبوت ها برای مکانیک فراهم می باشد. با توجه به قابلیت انتقال نیروی وارده، میزان فرسایش کوپلینگ Jaw افزایش می یابد و به همین دلیل بایستی نسبت به سالم بودن آن اطمینان حاصل نمائید.

قیمت  Jaw Coupling بر پایۀ عوامل مختلف همچون سایز و نوع آن تعیین می گردد. با توجه به گستردگی کاربرد کوپلینگ در ساخت سیستم های مکانیکی، همچنان صاحبان مشاغل در پی تأمین کوپلینگ جاو به صورت اورجینال و با قیمت مناسب می باشند. هم اکنون متناسب با نیازی که دارید، می توانید از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس، اقدام به خرید کوپلینگ جاو نمائید.

  شرکت کیهان افزار زاگرس 

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 182
نمایش همه
علاقه مندی ها ()