شرکت نکسن دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تولید لاستیک خودرو می باشند. این کمپانی لاستیک سازی بدون محدودیت توانسته اند موفق به ساخت انواع لاستیک رادیال مبتنی بر تکنولوژی و فناوری روز دنیا گردند و دارای سابقه ای درخشان در این عرصه می باشند. بدین ترتیب همواره واردات و فروش لاستیک نکسن را می توانید در سطح بازار شاهد آن باشیم. فروشگاه چرخ و یدک به منظور برآورده نمودن نیاز مشتریان، توانسته اند موفق به فروش لاستیک نکسن و لاستیک پیرلی تمام فصل گردند.

ویژگی های ظاهری لاستیک نکسن

اگر در پی تعویض لاستیک های قدیمی خودرو هستید، بلوک های آج لاستیک بر اساس نوع جاده های مختلف تعیین می گردد. در این صورت متناسب با مدل اتومبیل و منطقه ای که از آن استفاده می نمائید، می توانید نسبت به خرید لاستیک نکسن چهار فصل مناسب اقدام نمائید. جهت تعویض تایرهای خودرو، یک سری نکات مهم در نظر گرفته می شود که می توان به جنس و ابعاد آن اشاره نمود. قسمت خارجی لاستیک به نحوی طراحی می شود که یک بلوک شانه ای و دنده ای جهت پیچیدن آسان تایر فراهم می آورد. این قسمت از تایر با مواد مخلوط سیلیس ساخته می شود و بدین ترتیب میزان مصرف سوخت را به حداقل می رسانند.

لاستیک نکسن بر اساس آخرین فناوری ساخته می شوند تا عملکرد برجسته ای در شرایط آب و هوایی نامطلوب داشته باشند. این نوع تایر از برندهای معروف کره ای است که نسبت به کیفیت بالای آن، برای خریداران صرفۀ اقتصادی دارد. امروزه متناسب با مدل اتومبیلی که در اختیار دارید، قادر به خرید لاستیک نکسن و لاستیک پیرلی اورجینال از مراکز معتبر خواهید بود.

فاکتور مهم و اساسی که هنگام تعویض لاستیک های یک خودرو بایستی در نظر بگیرید، بررسی اورجینال بودن تایر خریداری شده و تطابق مشخصات فنی لاستیک جدید با لاستیک فابریک خودرو و همچنین وضعیت شرایط محیطی و نوع جاده می باشد. جهت استعلام لیست قیمت   خرید لاستیک پیرلی و لاستیک نکسن در بازار امروز می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید که سابقۀ واردات و پخش عمدۀ لاستیک در بازار را دارند.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 115
نمایش همه
علاقه مندی ها ()