آموزش مجازی بهترین سیستم برای توسعۀ فرهنگ و دانش محسوب می شود چون خیلی از دانش آموزان و دانشجویان نمی توانند حضور فیزیکی در مدارس و دانشگاه ها داشته باشند. به همین دلیل در گذشته این دسته از افراد ترک تحصیل می نمودند ولی امروزه نظام آموزشی توسط برخی از مراکز، مانع از این اتفاق و رویداد ناخوشایند شده اند تا بدین ترتیب بتوانند سطح عمل و دانش نوجوانان و جوانان را همچنان ارتقاء دهند. ارائه خدمات آموزش مجازی در این راستا، توسط برخی از مراکز به صورت تخصصی صورت می گیرد. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها به عنوان یکی از مراکز آموزشی است که سرمایه گذاری خود را در حوزۀ توسعۀ علم و دانش به سراسر کشور اختصاص می دهد.

مشاوره برای ثبت نام در مدارس مجازی

بدین ترتیب اگر از آن دسته خانواده هایی هستید که شرایط برای حضور فیزیکی فرزندتان به مدرسه فراهم نمی باشد. بنابراین توصیه می کنیم از خدمات مراکز آموزش مجازی بهره مند گردید که محدودیت زمانی و مکانی برای شما نخواهد داشت. در واقع ارتباط میان دانش آموزان، معلمان و مدیر مدرسه توسط بستر اینترنت و نرم افزار اختصاصی انجام می پذیرد.

بدیهی است که دانش آموزان در هر زمان از طول شبانه روز می توانند به آرشیو آموزش های ارائه داده شده، دسترسی داشته باشد و با مشاهدۀ ویدئوهای آموزشی، بدون محدودیت نسبت به گذشته یادگیری بهترین خواهند داشت. بدین ترتیب متناسب با فضایی که در اختیار دارید، می توانید از خدمات بستر اینترنت همچون آموزش مجازی بهره مند گردید.

اگر به دنبال دریافت خدمات  دوره آموزش از راه دور و ثبت نام در مدارس آموزش از راه دور می باشید می توانید با دفتر آموزش مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس بگیرید. پس از مشورت با کادر آموزش و بررسی شرایط و شهریۀ ثبت نام در آموزش مجازی، سپس متناسب با ردۀ سنی فرزندتان می توانید در مقطع مورد نظر آن را ثبت نام نمائید.

  مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 232
نمایش همه
علاقه مندی ها ()