تجهیزات ایمنی از اقلام اصلی است که تمامی کارگاه ها و صنایع حساس به آنها مجهز هستند. تا کنون با افرادی که حین کار با حوادث ناگوار رو به رو شده اند، مواجه شده اید. بریدگی، قطعی عضو، کور شدن، سوختگی، برق گرفتگی، مسمومیت و ... برخی از خطراتی هستند که حین برخی از فعالیت های کاری، ممکن است افراد با آنها رو به رو شوند. بنابراین رعایت نکات ایمنی و   خرید تجهیزات ایمنی برای کارفرمایان لازم و ضروری می باشد. فروشگاه رادین ایمن با مشاهدۀ این مسئله، فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ تأمین و فروش تجهیزات ایمنی راه اندازی نموده است.

خرید تجهیزات ایمنی با برندهای معتبر

کارفرمایان و مدیران مشاغل بایستی شناخت کافی نسبت به خطراتی که ممکن است حین کار، افراد با آنها موجه شوند، داشته باشند. این خطرات و آسیب ها می توانند عوامل شیمیایی، فیزیکی، فیزیولوژیکی و غیره داشته باشند. بدین وسیله می بایست متناسب با موقعیت و خطرات احتمالی، تجهیزات ایمنی مناسب تهیه گردد.

بسیاری از عوامل خطرات را نمی توان حذف نمود و به همین دلیل خرید تجهیزات ایمنی بهترین راهکار برای پیشگیری از این موضوع می باشد. کنترل عوامل خطرآفرین با استفاده از ابزارآلات ایمنی بسیار کاربردی است و به همین دلیل کارفرمایان موظف به رعایت نکات ایمنی هستند. به طور کلی صرف هزینه برای خرید تجهیزات ایمنی مانند خرید کفش نگهبان بیشتر صرفه اقتصادی دارد چون علاوه بر حفظ ایمنی و سلامت فرد، کارفرمایان متحمل پرداخت دیه و هزینه هایی از این قبیل نمی شوند.

قیمت تجهیزات ایمنی ارتباط مستقیم با نوع وسایل، جنس و برند آنها دارد. چنین تجهیزاتی را افراد می توانند به طور مستقیم خریداری نمایند و یا کارفرمایان برای رعایت نکات ایمنی، تأمین نموده و در اختیار کارگران و پرسنل خود قرار دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش اینترنتی تجهیزات ایمنی به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 209
نمایش همه
علاقه مندی ها ()