دستگاه کنترل پارس سگ به دلیل مزایایی که دارد توسط بسیاری از افراد خریداری می شود. با توجه به گسترش فرهنگ نگهداری سگ در منازل، خرید دستگاه کنترل پارس سگ به صاحبان این حیوانات کمک می کند که بتوانند بر پارس کردن سگ های خود کنترل داشته باشند و بدین ترتیب از ایجاد مزاحمت برای همسایگان خود جلوگیری کنند. موارد مذکور از فاکتورهای مهم و اساسی هستند که باعث گردیده شاهد استقبال از خرید دستگاه کنترل پارس سگ در بازار باشیم. مجموعه طبیعت نو نیز از اولین مراکزی است که در لیست محصولات فروشگاه، دستگاه ضد پارس سگ را با فرکانس متفاوت به فروش می رسانند.

خرید دستگاه کنترل پارس سگ در فضای باز

همانطور که می دانید اساس عملکرد دستگاه کنترل پارس سگ ، انتشار امواج ماوراء صورت می باشد که برای انسان غیر مضر است و تنها برای ایجاد هوشیاری سگ مورد استفاده قرار گرفته می شود. بدین ترتیب با انتشار امواج صوتی در پیرامون سگ، سگ را از ایجاد صدای ناخوشایند منع می کنند. متناسب با محیط باز و بسته می توانید کاربردی ترین دستگاه کنترل پارس سگ را با متراژ تأثیرگذاری مناسب خریداری نمائید.

هم اکنون می توانید دستگاه کنترل پارس سگ را متناسب با فاصله ای که با شما دارد، انتخاب و خریداری خریداری نمائید. میزان مصرف باطری، حداقل و حداکثر میزان تأثیرگذاری که دارند، مواردی هستند که هنگام خرید دستگاه جلوگیری از پارس سگ بایستی در نظر بگیرید. از دیگر ویژگی های مهم دستگاه کنترل پارس سگ می توان به قابلیت تأثیرگذاری آن بدون نیاز اتصال به گردن و بدن حیوان اشاره نمود.

قیمت دستگاه کنترل پارس سگ بر مبنای برند، میزان فرکانس و توان قدرتی آنها تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید می توانید از طریق مجموعه طبیعت نو، مناسب ترین دستگاه کنترل پارس سگ را خریداری نمائید.

مجموعۀ طبیعت نو 

آدرس: تهران، چهارراه استانبول، روبروی پلاسکو سابق، مجتمع تجاری پروانه، طبقه اول، انتهای پاساژ، پلاک 324

تلفن: 33945836-021

09125491251

ساعت پاسخگویی : شنبه تا پنجشنبه ساعت 12 الی 20

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 145
نمایش همه
علاقه مندی ها ()