لاستیک چینی از جمله تایرهای پرفروش در این بازار به شمار می رود. به عبارتی امروزه می توانید شاهد فعالیت کمپانی های لاستیک سازی تراینگل، بلک لاین، بوتو، وست لیک و ... در بازار جهانی باشید که در ایران نیز بسیاری از مراکز عرضه کنندۀ تایر، آنها را با مشخصات فنی متفاوت در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار می دهند. فروش لاستیک چینی در زمرۀ تایرهای نسبتاً اقتصادی به شمار می روند که توانسته اند در مقابل تایرهای ایرانی جایگزین نمایند. در واقع به دلیل کیفیت بالایی که لاستیک های چینی دارند، افراد زیادی متقاضی آنها هستند. برندهای معتبری در لیست لاستیک های چینی، توسط فروشگاه همپا در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شوند.

خرید لاستیک چینی اورجینال

لاستیک های وارداتی به طور مستقیم به قیمت ارز و شرایط گمرکی وابسته هستند و به همین دلیل می توانید تغییراتی در تعرفه های قیمت لاستیک چینی در بازار مشاهده نمائید. به طور کلی تایرهای چینی به عنوان رقبای تجاری لاستیک های ایرانی شناخته می شوند و بیش از گذشته فاصلۀ میان آنها را می توان ملاحظه نمود.

اگر به دنبال انتخاب لاستیک چینی هستید، بایستی مدل اتومبیل را در نظر گرفته و سپس نسبت به انتخاب و خرید آنها اقدام نمائید. در ضمن نیاز است که بدانید لاستیک های فیک نیز در بازار عرضه می شوند که بایستی به مراکز معتبر مراجعه نمائید. متأسفانه لاستیک های چینی تقلبی و بی کیفیت با قیمت تایرهای اورجینال عرضه می شوند. بدین ترتیب توصیه می کنیم با مراجعه به فروشگاه های معتبر، لاستیک چینی اصل را خریداری نمائید.

از آنجایی که شاهد گسترش فروش لاستیک کره ای و لاستیک چینی در بازار ایران می باشیم. هم اکنون می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هم پا به صورت آنلاین مناسب ترین لاستیک خودرو را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمائید.

 

فروشگاه هم پا 

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 183
نمایش همه
علاقه مندی ها ()