لاستیک کره ای عنوانی جهانی دارند چون برندهای معتبری به بازار بین المللی معرفی شده اند. در ادامۀ پست تلاش می کنیم که شما را با برخی از برندهای کره ای آشنا سازیم که در داخل کشور متقاضیان زیادی دارند. لاستیک نکسن، تایر کومهو، تایر هانکوک، لاستیک رودستون و ... از شناخته شده ترین لاستیک های کره ای به شمار می روند. هر کدام از شرکت های لاستیک سازی کره ای توانسته اند با بهره گیری از فناوری روز دنیا، موفق به تولید انواع لاستیک با رعایت حفظ محیط زیست گردند که در ادامۀ پست بیشتر به ویژگی آنها اشاره می کنیم. جهت  خرید لاستیک کره ای می توانید از طریق فروشگاه همپا اقدام نمائید.

خرید لاستیک کره ای رادیال

با توجه به مطالب مذکور، استقبال از فروش لاستیک کره ای، تولید محصولاتی با کیفیت است که دارای قابلیت سازگاری با محیط زیست می باشند. به عبارتی کلیۀ اجزای تشکیل دهندۀ لاستیک را می توانند بازیافت نموده و مجدداً از آنها در فرایند تولید محصولات مختلف استفاده نمایند. به دلیل استفاده از فناوری و تکنولوژی بالا در ساخت تایرهای کره ای، افراد مختلف می توانند متناسب با بودجه ای که در اختیار دارند و مدل اتومبیل، بهترین لاستیک کره ای را همراه با گارانتی معتبر از طریق مراکز فروش معتبر خریداری نمایند.

قیمت فروش لاستیک ژاپنی و لاستیک کره ای در بازار داخل، نوسان دارد چون عواملی همچون نوسان قیمت ارز، مسائل گمرکی، مدل و برند تایر بر روی این موضوع تأثیرگذار هستند. در نتیجه اگر به دنبال خرید لاستیک اتومبیل از میان برندهای کره ای هستید، توصیه می کنیم به طور دقیق مشخصات فنی درج شده بر روی محصولات را بررسی نموده و سپس نسبت به انتخاب و خرید لاستیک خودرو تصمیم بگیرید. امروزه با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هم پا، می توانید پیش از خرید لاستیک کره ای، با کادر فروش مجموعه مشورت نموده و سپس انتخاب و خرید خود را نهایی نمائید.

 

فروشگاه هم پا 

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 166
نمایش همه
علاقه مندی ها ()