لاستیک ماشین قطعه ای است که به دلیل ویژگی که دارد، می بایست به صورت دوره ای، هر چند سال یکبار تعویض گردد. لازم به ذکر است که انتخاب و خرید لاستیک ماشین به دلیل تنوعی که این محصول در بازار دارد، حائز اهمیت می باشد. با توجه به اینکه شاهد پیشرفت تکنولوژی در صنعت لاستیک سازی می باشیم، بیش از گذشته شاهد فروش لاستیک ماشین در برند و مدل های مختلف هستیم. بنابراین افرادی که تا کنون سابقۀ تعویض لاستیک های خودرو و خرید لاستیک ماشین را ندارند، ممکن است با مشکلات عدیده ای رو به رو گردند که پرسنل فروش همپا تلاش دارد در ادامۀ مقاله به این موضوع مهم بپردازند.

خرید لاستیک ماشین مناسب

موضوعاتی که مرتبط به نکات طلایی انتخاب و خرید لاستیک ماشین می باشد. به عبارتی تایر نیز بر اساس یک سری استانداردهای بین المللی تولید و به بازار عرضه می شوند. چرا که تولید لاستیک ماشین توسط کمپانی های لاستیک سازی بر مبنای محصولات تولید شده توسط شرکت های خودروسازی صورت می گیرد. در واقع لاستیک ماشین بایستی تحمل حداکثر سرعت مجاز و وزن اتومبیل را داشته باشد.

بنابراین هنگام خرید لاستیک ماشین بایستی توجه لازم نسب به این موضوع مهم (مشخصات فنی خودرو و مشخصات فنی درج شده بر روی تایر) داشته باشید. به طور کلی عدم توجه به این موضوعات، می تواند شما را متحمل خسارت سنگین مالی و یا جانی نماید. به عبارتی لاستیک ماشین به عنوان یک قطعۀ مصرفی برای اتومبیل به شمار می رود و به دلیل خاصیت فرسودگی، می تواند منجر به پنچری گردد. ضمن آنکه لاستیک فرسوده، در بلند مدت می تواند به برخی از قطعات اصلی خودرو صدمات جدی وارد کند. در نتیجه متناسب با مدل اتومبیل، توصیه می کنیم در انتخاب و  خرید لاستیک میشلن و... نگاهی دقیق بر مفاهیم مشخصات فنی درج شده بر روی تایر ماشین داشته باشید. هم اکنون می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هم پا با برندهای معتبر و شناخته شده، بهترین لاستیک را برای اتومبیل خود خریداری نمائید.

فروشگاه هم پا 

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 162
نمایش همه
علاقه مندی ها ()