لاستیک دانلوپ یکی از برندهای محبوب در دنیای خرید و فروش تایر محسوب می شود. کارخانجات تولید تایر دارای مرکز تحقیقات و بررسی هستند که تلاش می کنند بر حسب نیاز شرکت های خودروسازی مطرح در جهان، بتوانند لاستیک های استاندارد و کاربردی را تولید و روانۀ بازار نمایند. این نکتۀ طلایی در خصوص تولید و فروش لاستیک دانلوپ  نیز صادق است. بسیاری از کمپانی های خودروسازی همچون هیوندای، ولوو، بنز، فراری، بی ام و و ... به عنوان لاستیک فابریک اتومبیل از تایرهای دنلوپ استفاده می نمایند. فروشگاه لاستیک چرخ و یدک چند سال متوالی با اتکاء به نیروی فروش کارآمد و تأمین لاستیک های مرغوب، در لیست محصولات تایر خودرو موفق به فروش لاستیک دانلوپ گردند.

استقبال از خرید لاستیک رادیال دانلوپ

بدون شک انتخاب نوع لاستیک بر روی چگونگی و کیفیت رانندگی اشخاص تأثیر می گذارد و به همین دلیل کلیۀ رانندگان خودروهای سواری، باری، مسابقه، ماشین آلات سنگین و کشاورزی و غیره تلاش می کنند در انتخاب و خرید لاستیک اتومبیل تمامی جوانب کار را سنجیده و در نهایت بهترین تایر را خریداری نمایند. هم اکنون فروش لاستیک دانلوپ رادیال بیشتر مورد استقبال رانندگان قرار گرفته می شود چون بر اساس تکنولوژی روز و با ساختار الیاف نخی و پلی استر ساخته شده اند. این ساختار باعث افزایش طول عمر تایر گردیده و سطح عملکرد خودرو را دو چندان نموده اند.

به دلایل مذکور شاهد فروش لاستیک دانلوپ سواری با فناوری روز و مشخصات فنی متفاوت می باشیم. در نتیجه بر اساس نوع کاربری که خودروی شما دارد، به سهولت می توانید لاستیک دانلوپ اسپرت، سواری، باری و غیره را خریداری نمائید. ضمن آنکه شرایط محیطی نیز به نوبۀ خود بر روی انتخاب نوع تایر تأثیرگذار می باشد و با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک به سهولت می توانید  خرید لاستیک دانلوپ تمام فصل، تابستانی و یا زمستانی را با تضمین اورجینال بودن، همراه با گارانتی انجام دهید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 173
نمایش همه
علاقه مندی ها ()