قطعات بیل مکانیکی کوماتسو از متریال با کیفیت ساخته شده اند که توانایی اجرایی برای پروژه های سنگین همچون حفاری و گودبرداری زمین را داشته باشند. ضمن آنکه با نصب چنگک، سنگ جت، گراپ، قیچی فلزبر و ... از بازوی مفصلی برای انجام فعالیت های دیگری همچون تخریب سازه های بتنی، برش فلزات و مواردی از این قبیل استفاده نمایند. در این صورت سالم بودن هر یک از قطعات بیل مکانیکی کوماتسو نقش بسزایی بر روی نحوۀ عملکرد بیل مکانیکی خواهد داشت. فروشگاه سرویس قطعه چند سال متوالی است که به صورت حرفه ای در حوزۀ واردات و   فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و دیگر برندهای بزرگ در ایران فعالیت دارد.

با توجه به گستردگی کاربرد بیل مکانیکی، بدون شک ایجاد کوچک ترین آسیب و نقص فنی برای قسمت های مختلف ماشین می تواند عاملی برای کاهش عملکرد و یا توقف کامل ماشین گردد. بنابراین راننده بایستی پس از بررسی قسمت های مختلف ماشین، در صورت نیاز نسبت به  خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو  به مراکز معتبر مراجعه نموده و لوازم یدکی اورجینال تهیه نمایند.

فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو در سطح بازار بر اساس مدل های مختلف بیل که توسط شرکت کوماتسو تولید و به بازار عرضه شده اند، صورت می پذیرد. بدین ترتیب اگر مالک یکی از انواع بیل کوماتسو هستید، بایستی منطبق بر میزان تحمل باری و ظرفیتی که برای آن تعریف شده است در اجرای پروژه های عمرانی و ساختمانی استفاده نمائید. عدم توجه به این مسئله می تواند برخی از قطعات بیل مکانیکی کوماتسو را دچار آسیب و نقص فنی نماید. در این صورت، ممکن است راننده متحمل خسارت گردد. برای اطلاع از قیمت جدید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو می توانید از طریق کادر فروش مجموعۀ سرویس قطعه اقدام نمائید. سپس با تضمین قیمت و کیفیت انواع قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو، هیوندا، کاترپیلار، ولوو و ... را سفارش دهید.

فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 190
نمایش همه
علاقه مندی ها ()