خرید لاستیک رادیال نسبت به تایر نخی بیشتر مورد استقبال رانندگان قرار گرفته است. نسل جدید لاستیک های خودرو با عنوان تایر رادیال یا سیمی معرفی می شوند که از واخر دهۀ 70 میلادی خط تولید آنها توسط شرکت های لاستیک سازی معتبر راه اندازی شد و توانست مورد استقبال عموم شرکت های خودروسازی قرار گرفته شود. چندین دهه است که شاهد گسترش  خرید لاستیک با کیفیت با مشخصات فنی متفاوت می باشیم که بر اساس مشخصات فنی خودروهای مختلف تولید شده اند. فروشگاه چرخ و یدک نیز به عنوان یکی از مراکز تأمین کنندۀ لاستیک های خودرو در تهران راه اندازی شده است. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید لاستیک خودورهای سبک و سنگین را دارند، می توانند در ابتدا از طریق این مجموعۀ معتبر استعلام نموده و سپس همراه با گارانتی معتبر، مناسب ترین محصول را خریداری نمائید.

خرید اینترنتی لاستیک رادیال

نکتۀ مهم و اساسی که در طراحی لاستیک های نسل جدید وجود دارد، قابلیت بازیافت پذیری آنها می باشد. این مسئله باعث گردیده تا افراد بیشتری تمایل به خرید لاستیک رادیال داشته باشند که سازگار با محیط زیست ساخته شده اند. به عبارتی این نوع لاستیک ها را به نحوی تولید نموده اند که بخش رویۀ تایر دارای قابلیت آسیاب کردن است. ضمن آنکه پشم داخل لاستیک نیز به دلیل داشتن ماهیت طبیعی به طور کامل قابل بازیافت می باشد.

در زمان خرید لاستیک بایستی ابتدا آگاهی کامل نسبت به مشخصات فنی حک شده بر روی تایر داشته باشید چون توسط یک سری اعداد و حروف تعیین شده اند که متناسب با موارد کاربرد برای اتومبیل های مختلف، متفاوت تعیین می شوند. به طور کلی خرید لاستیک ارزان را ملاک انتخاب خود قرار ندهید، بلکه جنس متریال تشکیل دهندۀ تایر و سال تولید از موارد مهم و کلیدی هستند که بایستی در ابتدا مد نظر قرار دهید.

جهت خرید آنلاین لاستیک خودرو برای مدل های مختلف اتومبیل می توانید به مرکز فروش اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 191
نمایش همه
علاقه مندی ها ()