فیلتر شنی وسیله ای است که برای خالص سازی آب استفاده شده و دارای بستری از شن و ماسه است که به تصفیه ی آب کمک می کند. با استفاده از فیلتر شنی ، رسوبات ، فلزات و هیدروکربن و انواع ناخالصی های دیگر از آب جداسازی می شود و زلال سازی آب انجام خواهد گرفت. فیلتر شنی ها دارای انواع مختلفی می باشند که بر اساس نحوه ی فیلتراسیون و فشار کاری فیلتر این تقسیم بندی صورت گرفته است. انواع  فیلتر شنی شامل فیلتر شنی تحت فشار، فیلتر شنی حوضچه ای، فیلتر شنی آرام و... می باشد. بنابراین بسیار مهم است که متناسب با کارایی لازم، فیلتر شنی را انتخاب کنید.

شرکت اطلس آب یکی از شرکت های معتبر عرضه کننده ی انواع دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب و انواع فیلتر شنی می باشد که با در نظر گرفتن کیفیت عالی برای محصولاتش، رضایت مشتریانش را به دست آورد است.

عملکرد فیلتر شنی

در فیلتر شنی آب دارای ناخالصی لجن از فیلتر شنی عبور کرده و آب تصفیه  شده از سیستم خارج می شود. بیشترین کاربرد فیلتر شنی ها در کشورمان از انواع فیلتر شنی استخر و فیلتر شنی آرام می باشد. در فیلتر شنی پس از تصفیه سازی آب حتی بدون اضافه کردن مواد شیمیایی ، آب زلال می باشد.

کاربرد فیلتر شنی

  • پیش تصفیه آب برای مواردی همچون آب شرب و نیروگاه ها و...
  • تصفیه آب خام
  • تصفیه آب چاه 
  • تصفیه آب رودخانه
  • تصفیه آب استخر
  • تصفیه آب استخر برای پرورش ماهی

شرکت اطلس آب با سال ها فعالیت در زمینه ی طراحی و عرضه ی پکیج های تصفیه آب ، یکی از موفق ترین مجموعه های توزیع سیستم ها تصفیه آب در کشورمان است. برای خرید دستگاه تصفیه آب ، دستگاه تصفیه فاضلاب، خرید فیلتر شنی FRP و انواع دیگر فیلتر شنی در انواع مختلف به سایت شرکت اطلس آب مراجعه فرمایید.

 شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

       ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()