بهترین مرکز برای خرید ترازوی پند از سایت دیجی اسکال :

در این مقاله می‌خواهیم در خصوص ترازوی پند صحبت کنیم، اما قبل از آن بهتر است نگاهی به مصارف ترازو ها و همچنین کمپانی پند داشته باشیم.

امروزه مراکز مختلفی در سطح جامعه از ترازوی پند در کسب و کارهای خود استفاده می کنند، با گستردگی استفاده از ترازو و بالا رفتن نیاز توزین دقیق کالا های مختلف کمپانی های متعددی دست به ساخت این تجهیزات دقیق و ارزشمند زده‌ اند. بدیهی است که با مصرف بسیار زیاد این وسیله سود جویانی نیز وارد این بازار گسترده و پرفروش شده اند و با وارد کردن کالاهای فیک و غیر اورجینال باعث ضربه زدن به بسیاری از کسب و کارها شده اند. بنابراین مقاضیان خرید ترازوی پند باید در انتخاب برند ترازوی پند خود دقت کنند زیرا امروزه برند ها ارتباط مستقیمی با قیمت، عمر مفید و مرغوبیت ترازو ها دارند. یکی از کمپانی های مطرح داخلی که چندین سال است در زمینه تولید دستگاه های توزین فعالیت می کند کمپانی پند است. مطمئنا امروزه اگر در مکان هایی که از ترازوی پند استفاده می کنند قدم بگذارید مطمئناً یکی از مدل های گوناگون و متنوع کمپانی پند را خواهید دید. این گستردگی محبوبیت و استفاده مطمئناً ماحصل تلاش های بی وقفه پرسنل مجرب، تجهیزات منطبق با تکنولوژی روز دنیا و خلاقیت مجموعه بزرگ پند می باشد. در نظر داشته باشید که کمپانی پند در خصوص دستگاه های توزین بسیار حرفه ای فعالیت می کند زیرا این کمپانی به استثنای تولید ترازوی پند، باسکول های ظرفیت بالا و پایین را نیز تولید می کند. در ادامه این مقاله می‌خواهیم در خصوص یکی از ترازو های پرفروش و محبوب کمپانی پند صحبت کنیم. چنانچه مایل هستید در این خصوص اطلاعاتی داشته باشید با ما همراه شوید.

فروشگاه دیجی اسکال - ترازوی ۳۰ کیلویی پند مدل Px7500:

ترازوی پند ۳۰ کیلویی مانند مدل های دیگر ترازوی فروشگاهی کمپانی پند دارای دو مقدار دقت در وزن کردن مواد مختلف می باشد، در نظر داشته باشید که حداکثر میزان توزین در این ترازوی پند ۳۰ کیلوگرم می باشد، بنابراین به هیچ عنوان از این ظرفیت بیشتر بر روی ترازوی پند قرار ندهید زیرا کالیبراسیون ترازوی پند به هم خواهد خورد و همچنین ترازوی پند به سرعت مستهلک و خراب خواهد شد. فروش ترازوی محک از طریق سایت انجام می گیرد. 

مقدار دقت در این ترازو برای اجسام مختلف به شرح زیر می باشد:

اجناس و مواد ۱۰۰ گرم می تا ۱۵ کیلو گرمی : میزان دقت ۵ گرم

اجناس و مواد ۱۵ کیلوگرمی تا ۳۰ کیلوگرمی : میزان دقت ۱۰ گرم.

در نظر داشته باشید که کمپانی پند ترازو های ساخته شده خود را با سینی لبه دار طراحی می کند، جنس این سینی ها از استیل ضد زنگ می باشد. البته یک سینی یدکی نیز در این ترازو ها وجود دارد که سطح آن مسطح می باشد. این سنی نیز از جنس استیل است، بنابراین مواد مرطوب را نیز می توان با این ترازوی پند توزین کرد. ابعاد این سینی ۳۲ در ۴۸ سانتی متر است.

فروشگاه دیجی اسکال 

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 248
نمایش همه
علاقه مندی ها ()