پوشاک مردانه از تنوع بالایی برخوردار است که آقایان و پسران در موقعیت های مختلف می توانند بهترین پوشاک را تهیه و استفاده نمایند. تولید پوشاک مردانه در دسته بندی های متفاوت صورت می پذیرد که می توان به جنس و مدل آنها اشاره نمود. به طور کلی هر شخصی بدون در نظر گرفتن موقعیت شغلی و خانوادگی که دارد نیازمند به تأمین پوشاک مورد نیاز خود می باشند. تی شرت، پیراهن، شلوار، کت، زیرپوش و ... برخی از انواع پوشاک مردانه ای هستند که با پارچه و مدل های متنوع تولید و به بازار عرضه می شوند. فروشگاه پوشاک کده به صورت حرفه ای در عرصۀ  فروش پوشاک مردانه  و زنانه فعالیت می کنند و توانسته اند متناسب با نیاز بازار محصولاتی با کیفیت و متنوع عرضه نمایند.

عوامل تعیین کنندۀ قیمت پوشاک مردانه

جهت خرید لباس مردانه می بایست به فاکتورهای مهمی همچون جنس پارچه، سایز و طرح آن توجه شود. انتخاب پوشاک مناسب بر روی سلامت اشخاص تأثیرگذار می باشد. به عبارتی متناسب با تغییر فصل می بایست پوشاک مردانه زمستانه، تابستانه و یا پاییزی تهیه نمائید که قابلیت استفاده در شرایط آب و هوایی گرم و یا سرد برفی و بارانی را داشته باشد. قطعاً قیمت پوشاک مردانه بر اساس پارامترهای متعددی تعیین می گردد که در ابتدای پاراگراف بدان اشاره نمودیم.

بدین ترتیب امکان خرید پوشاک مردانه ارزان و یا گران برای عموم افراد فراهم می باشد. هنگام تهیۀ لباس مناسب و با کیفیت بایستی جنس پارچه و مدل را آن را مد نظر داشته باشید.

کتان، مخمل، پلی استر، نخ پنبه، پشم و ... برخی از پارچه هایی هستند که جهت تولید انواع پوشاک مردانه و پسرانه مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به طور مستقیم جنس پارچه بر روی قیمت لباس مردانه تأثیرگذار می باشد. بلوز، تی شرت، یقه اسکی، پیراهن و ... برخی از رایج ترین پوشاک آقایان محسوب می شوند که در طرح های متنوع و شیک می توانید از طریق بهترین فروشگاه پوشاک ، پوشاک کده سفارش دهید.

آدرس شعبه خاوران  پوشاک کده:

تهران، منطقه 15 .خیابان خاوران.روبروی ترمینال خاوران.جنب کلینیک دندان پزشکی .پلاک 70 . پوشاک کده

 شماره دفتر مرکزی   33141840(021)

 پشتیبانی: 09308982737 ساعات پاسخگویی از 16 الی 18 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 178
نمایش همه
علاقه مندی ها ()