کاغذ دیواری داماسک یکی دیگر از سبک های طراحی محصولات دیوارپوش به شمار می رود که بسیاری از افراد علاقه مند به تزئین فضای دکوراسیون قسمت های ساختمان می باشند و می توانند از زیبایی تنوع طرح و رنگبندی این سبک از کاغذ دیواری استفاده نمایند. تولید کنندگان محصولات دیوارپوش توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی روز و دستگاه های چاپ پیشرفته و مدرن، طرح های متنوعی از محصولات دیوارپوش را تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند. امروزه فروش کاغذ دیواری داماسک در رنگبندی های متنوع صورت می پذیرد که باعث می گردد تا افراد راحت تر از گذشته بتوانند متناسب با محیط های مختلف، از زیبایی این سبک از طراحی دیوارپوش جهت تزئین نمای دکوراسیون استفاده نمایند. جهت مشاهدۀ آلبوم کاغذ دیواری داماسک می توانید به فروشگاه دیوار دکور مراجعه نمائید.

خرید کاغذ دیواری داماسک قابل شستشو  

از ویژگی های مهم نسل جدید محصولات کاغذ دیواری داماسک می توان به داشتن رویۀ ضد آب که از جنس الیاف پلی اتیلن یا pvc اشاره نمود. این نوع کاغذهای دیواری دارای قابلیت شستشو می باشند. از دیگر ویژگی های بارز این نوع کاغذهای دیواری می توان به دوام بالا، ثبات چاپ در برابر تابش مستقیم نور خورشید، مقاومت در برابر پارگی و کیفیت بالای چاپ اشاره نمود.

اگر به دنبال  خرید کاغذ دیواری و نصب کاغذ دیواری داماسک برای تزئین نمای دکوراسیون ساختمان مسکونی، تجاری و اداری می باشید، می توانید از طرح های ساده، راه راه، کلاسیک و تک گل نیز استفاده نمائید که قطعاً در کنار یکدیگر مکمل خوبی خواهند بود. ترکیب طرح های متنوع از کاغذهای دیواری در طراحی فضای دکوراسیون بسیار جذاب و چشمگیر خواهد بود و جلوه ای خاص، منحصر به فرد و کاملاً جذاب برای بینندگان بوجود می آورد. اگر به دنبال ایجاد فضایی لوکس و مجلل در محیط زندگی خود می باشید، می توانید از ترکیب رنگی کاغذهای دیواری داماسک استفاده نمائید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور به سهولت می توانید از میان محصولات دیوارپوش موجود در فروشگاه، بهترین سبک طراحی کاغذ دیواری داماسک با قیمت ارزان را انتخاب نمائید.

فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 284
نمایش همه
علاقه مندی ها ()