یک کفش ایمنی استاندارد دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که مورد رضایت مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. در این مقالۀ کوتاه سعی داریم که شما را با انواع کفش کار آشنا سازیم و اینکه این نوع کفش ها دارای چه ویژگی هایی می باشند. بدون شک آگاهی داشتن نسبت به ویژگی های یک کالا به افراد کمک می کند که بتوانند در مواقع لزوم، مناسب ترین محصول را خریداری نمایند. اگر به دنبال  خرید کفش ایمنی می باشید، توصیه می کنیم نگاهی به محصولات موجود در فروشگاه رادین ایمن داشته باشید و پس از بررسی و مقایسۀ محصولات با یکدیگر می توانید مناسب ترین تجهیزات ایمنی را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

مهمترین مشخصه های کفش ایمنی استاندارد

راحت و بهداشتی بودن از مهمترین مواردی است که هنگام خرید کفش ایمنی استاندارد بایستی در نظر بگیرید. یکی از مشخصه های کفش کار مناسب، این است که قابلیت حفظ ایمنی فرد را داشته باشد. متناسب با مشاغل مختلف که امکان سقوط اجسام سنگین، فرو رفتن اشیاء نوک تیز، سوختگی، لغزش پا، بریدگی و ... وجود دارد به سهولت می توانید بهترین کفش ایمنی را خریداری نمائید. اگر در تلاش برای تأمین تجهیزات ایمنی می باشید، پیشنهاد می کنم در صورت عدم آگاهی مکفی، با افراد مجربی که در حوزۀ فروش کفش ایمنی و دیگر تجهیزات ایمنی فعالیت دارند، مشورت نمائید.

همانطور که تا کنون در سطح بازار ملاحظه نموده باشید، فروش کفش کار در مدل و جنس های متفاوت صورت می گیرد. کفش ایمنی با سر پنجه فولادی، کفش کار عایق برق، کفش ایمنی با کفۀ فلزی، کفش ایمنی با زیره رابر، کفش کار پلاستیکی، کفش ایمنی بوتیل، کفش ایمنی کانداتیو و ... برخی از انواع دسته بندی کفش ایمنی استاندارد محسوب می شوند که کارفرمایان متناسب با نوع مشاغل می توانند بهترین کفش را برای حفظ ایمنی پرسنل خود تهیه نمایند. جهت سفارش اینترنتی   خرید تجهیزات ایمنی  مانند کفش ایمنی می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه فرمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 249
نمایش همه
علاقه مندی ها ()