پوستر دیواری به عنوان یکی از کالاهای پرفروش در حوزۀ محصولات دیوارپوش به شمار می رود که خیلی از افراد طرفدار تهیه و تزئین نمای دکوراسیون با استفاده از کاغذهای دیواری سه بعدی می باشند. امروزه طراحان دکوراسیون داخلی به سهولت می توانند با کمترین بودجه تغییرات اساسی در فضای دکوراسیون های مختلف ایجاد کنند. انتخاب پوستر دیواری در ابعاد کوچک نیز در موقعیت های مختلف دکوراسیون به تنهایی می تواند جذاب و کاملاً چشمگیر باشد.

فروشگاه دیوار دکور یکی از مراکز پخش کنندۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی است که امکان خرید پوستر دیواری سفارشی را برای مشتریان فراهم نموده اند. در نتیجه متناسب با سلیقۀ شخصی در سبک های متفاوت می توانید با ایجاد کوچکترین تغییرات در فضای دکوراسیون، بهترین پوستر دیواری را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

معرفی طرح های پرفروش پوستر دیواری

تولید کنندگان محصولات دیوارپوش توانسته اند با استفاده از تجهیزات پیشرفته توانسته اند در سبک های متفاوت و کاملاً جذاب، انواع پوستر دیواری سه بعدی و ساده چاپ و عرضۀ بازار نمایند. هم اکنون متناسب با کاربری که فضاهای مختلف می توانند داشته باشند، انواع پوستر دیواری طرح گل و شکوفه، مناظر طبیعی، تصاویر مشاغل، تصاویر کلاسیک و مدرن، تصاویر پورتره و شخصیت های تاریخی و فرهنگی، تصاویر دریاچه و اقیانوس، طرح کودکانه و شخصیت های کارتنی و ... در ابعاد متفاوت عرضه می شوند که طراحان دکوراسیون داخلی به سهولت می توانند از این تصاویر جهت ایجاد تغییر و تحول شگرف در فضای دکوراسیون های مختلف استفاده نمایند.

جهت مشاهده و خرید طرح های متنوع پوستر مانند  خرید پوستر دیواری پتینه می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید. توسط این مجموعۀ معتبر به سهولت می توانید با بررسی و مقایسۀ هر یک از محصولات موجود در فروشگاه، بهترین محصول دیوارپوش را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمائید. علاقه مندان به خرید محصولات دیوارپوش در هر موقعیت زمانی می توانند در ابعاد متفاوت بهترین پوستر دیواری را انتخاب و به صورت آنلاین خریداری نمایند و بدین وسیله زیبایی دکوراسیون منزل خود را دو چندان نمایند.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 248
نمایش همه
علاقه مندی ها ()