مشخصات این محصول

همه باسکول های دامکش از یک صفحه دیجیتال نمایشگر برخوردار هستند. بعضی از این نمایشگرها فقط وزن دام را نشان می دهند و برای مواقعی است که بحث فروش در میان نیست. در انواع دیگر این محصولات نمایشگرهایی وجود دارد که سه مورد یعنی وزن، قیمت تک و قیمت کل دام را به نمایش می گذارد. فروش باسکول در سایت انجام می گیرد. 

این نمایشگر می تواند در نقاط مختلفی از باسکول قرار بگیرد. در بعضی از آن ها روی ستون متصل به باسکول قرار دارد و در برخی دیگر روی ستون متحرک آن می تواند جای گرفته باشد. انواع دیگر این محصولات به صورت چرخ دار یا بدون چرخ هستند که با استفاده از نیازی که به این محصول دارید، می توانید باسکول مورد نظر خود را تهیه کنید.

مدل های مختلف باسکول دامکشی

همانطور که گفتیم خرید باسکول دامکش برای هر دامداری جزو یکی از ضروری ترین وسایل به حساب می آید. البته باید در هنگام خرید به این نکته هم توجه داشته باشید که باسکول مورد نیاز دام خود را تهیه کنید. آیا نمی دانید که باسکول مناسب دام خود کدام است؟ می توانید در ادامه با این مورد آشنا شوید.

باسکول های دامکشی انواع مختلفی دارند و هر دامداری از باسکول متفاوتی استفاده می کند. برای مثال، باسکول های مورد نیاز برای دامداری هایی که به پرورش شترمرغ می پردازند، به نسبت دیگر محصولات از اندازه بزرگتری برخوردار است. معمولا در دامداری های گوسفندان از باسکول های نرده دار با وزن یک تن استفاده می کنند. خرید باسکول دامکش را از سایت انجام دهید. 

همچنین اگر دام شما جزو حیوانات سنگین وزن مانند گاو، اسب یا شتر به حساب می آیند، به مراتب باید از باسکول های سنگین و محکم تر با وزن چند تنی استفاده کنید.

کلام آخر

وجود باسکول دامکش جزو یکی از مهمترین محصولات در دامداری ها به حساب می آید و می تواند به شما در انجام کارهای دامی بیشترین کمک را کند. خرید باسکول دامکش موضوع مهمی است که برخی از دامداران را درگیر این مورد می کند که چه باسکولی برای دام خود مناسب تر است؟ با توجه به نکاتی که گفته شد می توانید محصول مورد نیاز خود را از فروشگاه اسکال تهیه کنید.

فروشگاه دیجی اسکال

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 274
نمایش همه
علاقه مندی ها ()