انواع ترازو : فروشگاه تجهیزات

ترازوها بر اساس نوع کارایی و حوزه ای که مورد استفاده قرار می گیرند به گروه های مختلفی تقسیم بندی می شوند. ترازوی فروشگاهی، ترازوی صنعتی، ترازوی گرمی و آزمایشگاهی، ترازوی وزن کشی خانگی و  انواع ترازو  آشپزخانه از دسته بندیهای ترازو دیجیتال می باشند.

راهنمای انتخاب ترازو : فروشگاه تجهیزات

برای انتخاب ترازویی مناسب با حوزه کاری و نیاز خود بهتر است به نکات زیر دقت نمایید:

نوع ترازو : باید تعیین کنید که برای انجام چه کاری نیاز به خرید ترازوی دیجیتال دارید و در چه زمینه ای قرار است انرا استفاده کنید. برای نمونه جهت استفاده از ترازو در یک آزمایشگاه شیمی باید ترازوی آزمایشگاهی تهیه کنید.    

ظرفیت ترازو : بیشترین وزنی که یک ترازو می تواند تحمل کند حائز اهمیت می باشد. با توجه به اجناسی که می خواهید توزین کنید می توانید ظرفیت ترازو را مشخص نمایید. ظرفیت مورد نیاز ترازو برای هر شغل با دیگری متفاوت است.فروش باسکول از طریق فروشگاه تجهیزات انجام می گیرد. 

 دقت ترازو : توجه به اینکه ترازو توانایی وزن کردن چه مقدار از یک کالا را با چه دقتی دارد، مسیله ای مهم می باشد. هر چه ظرفیت یک ترازو پائین‌تر باشد، دقت آن نیز بیشتر می‌شود، به‌صورتی که میزان دقت در ترازوهای گرمی به یک صدهزارم گرم و حتی کمتر نیز می‌رسد.

جنس بدنه و سینی توزین : بدنه و سینی ترازو ها بر اساس محیط و نوع کسب و کار از جنسهای مختلفی ساخته می شوند. برای مثال ترازوهای فروشگاهی از جنس پلاستیک فشرده هستند و سینی آنها از استیل ضدزنگ می باشد.

امکانات ترازو : عوامل دیگری نیز در خرید ترازو مطرح هستند که می‌توان به امکاناتی که هر ترازو در کنار توزین، در اختیار کاربر می‌گذارد، اشاره کرد. توانائی‌هایی مثل قابلیت اتصال به کامپیوتر، چاپگر، کارت‌ خوان و بارکد خوان و صندوق پول، محاسبه قیمت، خاموشی خودکار، صفر شدن خودکار، پارسنگ، داشتن حافظه، منبع انرژی مصرفی و میزان مصرف انرژی، قابلیت توزین به واحدهای مختلف وزنی و ده ها امکانات دیگر که بسته به نوع ترازو متفاوت هستند.

برند ترازو : شرکت سازنده ترازو یکی از عوامل تاثیرگزار بر قیمت ترازو می باشد. فروشگاه تجهیزات برترین برندهای ترازوها را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 282
نمایش همه
علاقه مندی ها ()