در تولید بدنه اره استخوان بر قصابی از جنس استیل و آلومینیوم استفاده می شود که موجب افزایش مقاومت و کیفیت این دستگاه ها می گردد و از طرف دیگر، با امکان شستشو، رعایت موارد بهداشتی را فراهم می کند. فروش اره استخوان بر قصابی در سایت با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

میز کار بسیار براق و صیقلی اره استخوان بر قصابی که برای قرار دادن گوشت استفاده می شود از جنس استیل ضد زنگ می باشد و بدون هیچ منفذ یا شیاری تولید می گردد که از تجمع باقی مانده ها و خرده های مواد گوشتی جلوگیری می کند و سبب می شود تا بهداشت دستگاه به طور کامل رعایت شود.

تیغ اره نواری این دستگاه ها دارای دندانه هایی از جنس استیل ضدزنگ به شکل چپ و راست شده و مقاوم در برابر خوردگی هستند که می توانند بدون ذره ای خرد شدن استخوان و له کردن گوشت، برش هایی دقیق به وجود بیاورند. تیغه های اره استخوان بر قصابی حتی می توانند گوشتهای یخ زده را نیز برش دهند و در عین حال طی یک فرایند برش عالی ضایعات گوشت را کاهش می دهند.برای اطلاع از فروش اره استخوان بر مینروا به سایت مراجعه کنید. 

تیغ اره نواری این دستگاه ها دارای بازوی محافظ می باشد که هم از برخورد دست به تیغه جلوگیری می کند و هم برای فشار دادن گوشت به زیر تیغه استفاده می شود.

با مجهز شدن اره استخوان بر قصابی به دکمه توقف اضطراری، در صورت نیاز می توان دستگاه را سریعا متوقف کرد که ایمنی کاربران را افزایش می دهد.

انواع اره استخوان بر قصابی به دو شکل تک فاز و سه فاز تولید می شوند. اره استخوان بر قصابی به دلیل عملکرد اتوماتیک و داشتن سرعت بالا، کار مراکزی که با حجم زیادی از گوشت سرو کار دارند را آسان کرده است. اره استخوان بر قصابی برای بریدن و تکه تکه کردن گوشت قرمز، مرغ، ماهی به شکل گرم و یخ زده به کار میرود.

فروشگاه مینروا امگا

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 286
نمایش همه
علاقه مندی ها ()