معرفی انواع اره استخوان بر : فروشگاه مینروا امگا

اره استخوان بر ایستاده : این مدلها دارای ابعاد بزرگتر و موتور قدرتمندتری هستند و معمولا در رستوران ها، قصابی های بزرگ ، کارخانجات تولید فراورده های پروتئینی و کشتارگاه ها کاربرد دارند. اره استخوان بر ایستاده می تواند ساعتهای متوالی استخوان ها و گوشتهای حجیم را برش بزند. فروش اره استخوان بر از طریق سایت با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

اره استخوان بر رومیزی : مدلهای رومیزی در سوپر پروتئین ها، رستوران ها، قصابی های کوچک و اصولا مشاغلی که حجم کار کمتری دارند، استفاده می شوند و به دلیل سایزهای کوچکتری که دارند بر روی پیشخوان این مکانها به راحتی جا می گیرند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند.  

مشخصات کلی اره استخوان بر : فروشگاه مینروا امگا

تیغ اره نواری موجود در اره استخوان بر از جنس فولاد ضد زنگ ساخته می شود که هم مقاوم می باشد و هم به راحتی تمیز می گردد. تیغه ها معمولا دارای بازوی محافظ می باشند که هم از تماس دست اپراتور با تیغه جلوگیری می کند و موجب افزایش امنیت می گردد و هم برای هل دادن گوشت به زیر تیغه استفاده می شود.

بدنه اره استخوان بر از آلومینیوم آنودایز شده و یا از آلیاژ استیل ضد زنگ ساخته می شود که مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و آب دارد.

سینی کار در تمامی مدلهای اره استخوان بر از استیل ضدزنگ و به شکل کاملا صاف و صیقلی و بدون هیچ گونه برجستگی یا زائده‌ای تولید می گردد، به همین دلیل از تجمع اضافه‌های برش گوشت بر سطح سینی جلوگیری می شود و باعث ایجاد آلودگی نمی گردد. خرید اره استخوان بر قصابی به صورت اینترنتی انجام می شود.

مدلهای مختلف اره استخوان بر در دو نوع تک فاز و سه فاز عرضه می شوند.

کمپانی ایتالیایی مینروا و امگا یکی از برترین تولیدکنندگان اره استخوان بر در سطح جهانی می باشد. فروشگاه مینروا امگا محصولات این شرکت را به صورت اینترنتی و حضوری در اختیارتان قرار می دهد.

فروشگاه مینروا امگا

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 266
نمایش همه
علاقه مندی ها ()