چرخ گوشت صنعتی دارای مدل‌های گوناگون است که با توجه به نیاز هر فروشگاه و یا رستورانی قابل استفاده خواهد بود، ولی به طور کلی می‌توان گفت که به شکل ایستاده و رومیزی در بازار موجود می باشد. مدلهای ایستاده ظرفیت تولید و استحکام بیشتری دارند و دارای پایه های چرخ دار برای جابجایی آسان دستگاه می باشند. فروش چرخ گوشت صنعتی به صورت اینترنتی انجام می گیرد.

این دستگاه ها از نظر نحوه انتقال قدرت موتور به دو نوع اصلی گیربکسی و تسمه‌ای دسته بندی می شوند :  

  • چرخ گوشت تسمه ای

مدلهای اولیه چرخ گوشت ها می باشند که از تسمه به عنوان انتقال دهنده انرژی بین موتور و قطعات داخلی استفاده می شود. توان موتور این مدل از چرخ گوشت صنعتی معمولا بیش از ۲ اسب بخار می باشد و می تواند در ساعت حدود 300 تا ۴۰۰ کیلوگرم گوشت را چرخ کند. مهمترین خصوصیت چرخ گوشت تسمه ای توانایی چرخ کردن انواع سبزیجات، سیب زمینی و پیاز به همراه گوشت یا بطور جداگانه می باشد.

  • چرخ گوشت گیربکسی

این چرخ گوشت صنعتی به واسطه داشتن چرخ دنده و گیربکس میان موتور و سایر قطعات، دارای توان و قدرت بیشتری می باشد. در این مدلها تمام توان خروجی موتور به قسمت چرخ کردن می رسد و می تواند حجم بیشتری از گوشت را به شکل چرخ شده در بیاورد.

 چرخ گوشت گیربکسی می‌تواند در قدرت‌ها و توان‌های مختلف کار کند اما به هیچ عنوان نباید مواد غذایی آب دار مانند پیاز را با آنها چرخ کرد، زیرا آب این مواد وارد چرخ دنده ها و گیربکس شده و موجب خرابی دستگاه می شود. مجهز شدن چرخ گوشت صنعتی به کلید چپ گرد و راست گرد، هنگام گیر کردن گوشت در داخل گلویی، موجب تخلیه دستگاه و خروج گوشت می شود. فروش چرخ گوشت نیمه صنعتی بسیار پر رونق است. 

فروشگاه مینروا امگا، انواع مدل‌های چرخ گوشت صنعتی را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود عرضه می‌کند.

فروشگاه مینروا امگا

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 256
نمایش همه
علاقه مندی ها ()