ویژگیها و مشخصات کلی چرخ گوشت نیمه صنعتی : فروشگاه مینروا امگا

انواع چرخ گوشت نیمه صنعتی در سایزهای 12، 22 و ۳۲ تولید می شوند و میزان بازدهی این دستگاه ها 40 تا 160 کیلوگرم و در برخی مدلهای گیربکسی حدود ۳۲۰ کیلوگرم در هر ساعت می باشد.

تیغه های به کار رفته در چرخ گوشت نیمه صنعتی معمولا از جنس استیل خود تیز شونده می باشند و تا مدت ها به کار خود ادامه می دهند.

بدنه چرخ گوشت نیمه صنعتی از استیل ضد زنگ و یا از آلومینیوم آنودایز شده است که دارای مقاومت بالا می باشد. فروش چرخ گوشت نیمه صنعتی با قیمت بسیار خوب عرضه می شود.

تغذیه ی این چرخ گوشتها غالبا از طریق برق تک فاز و در بعضی مدلها از برق سه فاز صورت می گیرد.

معیارهای مهم خرید چرخ گوشت نیمه صنعتی : فروشگاه مینروا امگا

نوع موتور در چرخ گوشت نیمه صنعتی تعیین کننده سرعت چرخ کردن گوشت و همچنین میزان قدرت دستگاه می باشد. بنابراین هنگام خرید باید به نوع موتور دستگاه توجه داشته باشید.  

گیربکسی و یا تسمه‌ای بودن چرخ گوشت نیمه صنعتی دارای اهمیت می باشد و با توجه به مواد غذایی که قرار است چرخ شود، مدل مناسب را باید انتخاب کنید. برای مثال جهت استفاده در کبابی ها چرخ گوشت تسمه‌ای مناسبتر می باشد. فروش چرخ گوشت صنعتی در سایت به صورت اینترنیت انجام می گیرد.

اندازه دهانه ورودی و خروجی چرخ گوشت نیمه صنعتی در سرعت کار شما بسیار تاثیر گذار است. سایزهای بزرگتر توانایی چرخ کردن حجم بیشتری از گوشت را دارند.

به برند دستتگاه توجه کنید. از تولید کنندگان معتبر در زمینه چرخ گوشت نیمه صنعتی می‌ توان به امگا، مینروا، فاما، فیمار، آرتکس، براکس ، الکتروکار، پولاد غرب و آلفا اشاره کرد.

جهت مشاوره در مورد خرید چرخ گوشت نیمه صنعتی می توانید با کارشناسان فروشگاه مینروا امگا در تماس باشید.

 چرخ گوشت نیمه صنعتی به صورت برقی تولید می شود و در کسب و کارهایی مانند رستوران ها، فست فودها، قصابی ها و فروشگاه های محصولات پروتئینی که حجم متوسطی از گوشت چرخ شده را نیاز دارند، جوابگوی کار آنها باشد.

فروشگاه مینروا امگا

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 248
نمایش همه
علاقه مندی ها ()