فروش تردمیل در فروشگاه هایپرجیم - قطعات فنی به کار رفته در تردمیل اسپرتک ۵۵۰۲ و اهمیت فروش تردمیل در این مرکز:

در این قسمت از مقاله ابعاد تسمه تردمیل اسپرتک ۵۵۰۲ را بررسی می‌کنیم، این تردمیل دارای تسمه ای است که ابعاد آن ۱۳۵×۴۷ سانتی متر می باشد. در خصوص موتور تعبیه شده در این تردمیل باید گفت که این موتور دارای قدرتی معادل ۳.۲ اسب بخار می باشد، بنابراین با استناد بر قدرت موتور این تردمیل می‌توان آن را در زمره تردمیل های پرقدرت قرار داد. در نظر داشته باشید که ظرفیت نهایی این تردمیل برای کاربر یا ورزشکار ۱۳۵ کیلوگرم می باشد، بنابراین نباید افرادی که وزن آنها از مقدار یاد بیشتر می باشد از این تردمیل استفاده کنند زیرا باعث خرابی و مستهلک شدن آن خواهد شد. فروش تردمیل ارزان به صورت اینترنتی انجام می گیرد. 

فروش تردمیل در فروشگاه هایپرجیم - امکانات جانبی تردمیل اسپرتک ۵۵۰۲:

تردمیل اسپرتک ۵۵۰۲ دارای اسپیکر داخلی می باشد و با استفاده از پورت usb که در آن تعبیه شده است کاربر می‌تواند در هنگام تمرینات خود از پخش موسیقی نیز لذت ببرد، بنابراین این آپشن باعث می شود که انگیزه بیشتری در ورزشکار برای ورزش کردن ایجاد شود. فروش تردمیل در سایت به صورت اینترنتی انجام می گیرد. 

فروش تردمیل اسپرتک ۵۵۰۲ در فروشگاه هایپرجیم:

در خصوص  فروش تردمیل خانگی  باید بگوییم که یکی از فروشگاه های معتبری که در زمینه ی فروش تردمیل فعالیت دارد، فروشگاه هایپرجیم می باشد. این فروشگاه اینترنتی دارای تمامی مدل های مختلف تردمیل از نوع باشگاهی و خانگی می باشد. در نظر داشته باشید که این فروشگاه به واسطه این که به صورت تخصصی در امر فروش تردمیل فعالیت میکند دارای قیمتهای بسیار مناسب و خدمات فراوانی است، یکی از خدماتی که در هنگام خرید به خریداران توسط فروشگاه هایپرجیم ارائه می شود، گارانتی ۱۲ ماهه و خدمات بعد از فروش ۶۰ ماه می باشد. بنابراین اصالت کالا به صورت غیر مستقیم تایید خواهد شد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 229
نمایش همه
علاقه مندی ها ()