ساخت ریموت بنز نیاز به استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک و پیشرفته دارد. متأسفانه سوئیچ و ریموت خودرو همچون کلید آپارتمان نیست که بتوانید به هر کلیدسازی مراجعه نمائید. با توجه به اینکه هر لحظه مفقود شدن ریموت و سوئیچ اتومبیل وجود دارد، بنابراین نیاز است که پیش از وقوع این اتفاق، نسبت به تهیۀ سوئیچ و ریموت یدک جهت استفاده در مواقع ضروری اقدام نمائید. پیدا کردن مرکزی که در حوزۀ ساخت سوئیچ خودروهای لوکس مانند خدمات ساخت سوئیچ بنز فعالیت دارند، کار دشواری است. بنابراین دارندگان اتومبیل های لاکچری نیاز است پیش از نیاز به ساخت سوئیچ ریموت بنز و هر برند دیگر، مرکز معتبر ارائه دهندۀ چنین خدماتی را شناسایی نمایند. در صورت لزوم بدون اتلاف وقت می توانند نسبت دریافت خدمات ساخت ریموت بنز، تعمیر ریموت، تعویض قاب و باتری ریموت به معتبرترین مرکز مراجعه نمایند. مرکز تخصصی تهران کار کی نیز با هدف ارائه خدمات کلیدسازی تخصصی خودرو در تهران راه اندازی شده است. در همین راستا آمادۀ ارائه خدمات تراش کلید سوئیچ بنز، باز نمودن درب بدون صدمه به قفل درب، تعریف ریموت بنز، پاک کردن کد کلید و ... می باشند.

ساخت ریموت بنز فابریک و اورجینال

چندین سال از فعالیت حرفه ای این مجموعۀ معتبر می گذرد و طی سال ها فعالیت توانسته اند رضایت مشتریان خود را با ارائه بهترین خدمات جلب نمایند. با گذشت زمان توانسته اند سطح خدمات دهی خود را گسترش داده و امکان سفارش گیری خدمات ساخت ریموت بنز و دیگر خودروهای لوکس را به صورت اینترنتی از سراسر کشور فراهم نمایند. لذا جهت کسب اطلاعات جامع در این خصوص می توانید با کارشناسان فنی مجموعۀ تهران کار کی تماس حاصل فرمائید.

طراحی و ساخت سوئیچ بنز و تعریف ریموت بنز متناسب با مدل اتومبیل توسط دستگاه های تمام اتوماتیک و پیشرفته صورت می گیرد. در صورت مفقود شدن سوئیچ، در ابتدا مراحل حذف و تغییر کد کلید توسط نرم افزارهای مخصوص صورت می گیرد. بنابراین با آسودگی خاطر و کاملاً تضمین شده می توانید از خدمات گستردۀ این مجموعۀ معتبر بهره مند گردید.

 تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 217
نمایش همه
علاقه مندی ها ()