نصب توری مرغی به منظور محصور نمودن یک محیط صورت می گیرد. دلایل متعددی وجود دارد که افراد می توانند از مزایای توری مرغی یا همان فنس های پلاستیکی و فلزی استفاده نمایند. جهت پوشاندن سقف و دیواره ها می توان از فنس استفاده نمود. بسیاری از افراد نیازمند به فضایی بسته برای نگهداری پرندگان و یا پرورش گل و گیاه می باشند. ایجاد فضایی محبوس برای پرورش گل و گیاه در پاسیو مورد استقبال خیلی از افراد می باشد. از این رو گروه کار در ارتفاع نماروز تلاش می کند با امکاناتی که در اختیار دارند، بتوانند خدمات نصب توری مرغی در پاسیو را ارائه دهند.

جزئیات اجرای نصب توری مرغی

نصب توری مرغی یکی از راه حل های دائمی است که افراد می توانند از مزایای آن برای جلوگیری از ورود پرندگان به داخل بالکن ساختمان جلوگیری نمود. این مسائل می تواند مانع از بروز مشکلاتی در محوطۀ سکونت و محل کار شما گردد. استفاده از توری مرغی فلزی در محوطۀ باز بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می شود چون مقاومت بالایی در برابر تابش مستقیم نور خورشید، دارد. جهت پوشاندن پاسیو می توان از خدمات حرفه ای نماروز بهره گیرید. این مجموعه به صورت تخصصی قادر به اجرای نصب توری مرغی در قسمت نمای ساختمان می باشند.

به طور کلی هزینۀ نصب توری مرغی بر اساس جنس فنس و متراژ مشخ می گردد. بدین ترتیب ساکنین ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری تلاش می توانند به دلایل مختلف از مزایای فنس های فلزی و پلاستیکی برای پوشاندن و محصور نمودن بخشی از یک محیط در فضای باز پاسیو، بالکن، روف گاردن، پشت بام و حیاط استفاده نمایند. با توجه به اینکه امکان نصب فنس در فضای بالکن کار راحتی نیست و نیاز به ابزارآلات مخصوص دارد، می توانید بدون دردسر از خدمات حرفه ای مانند خدمات نماشویی گروه ساختمانی نماروز بهره مند گردید و فضای مناسبی را با حفظ شرایط نورگیر بودن برای فعالیت شخصی مد نظر خود، فراهم آورید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 273
نمایش همه
علاقه مندی ها ()