نکات متعددی در خصوص خرید لاستیک ماشین ارزان  وجود دارد که عموم افراد از آنها آگاهی ندارند و نیاز به کسب دانش و اطلاعات بیشتر می باشد. بنابراین مجموع، همپا  این میکرو مقاله را گردآوری نموده تا شما را بیشتر با ویژگی های لاستیک اورجینال آشنا سازد. در نتیجه بدیهی است که شما راحت تر و با دید جامع تری نسبت به خرید لاستیک ماشین اقدام می نمائید. بر روی تمامی لاستیک های تولید داخل و خارج یک سری نوشته هایی با رنگ سفید و یا زرد حک شده است که به عنوان مشخصات فنی شناخته می شوند. بدین ترتیب نیاز است که شما سطح اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. فروشگاه همپا سال های متوالی است که به عنوان یکی از فروشندگان مطرح در حوزۀ لاستیک، رینگ، باتری ماشین و ... فعالیت می کند و توانسته اند محصولاتی متنوع در دسترس انتخاب مشتریان گرامی قرار دهند.

فاکتورهای مهم در انتخاب لاستیک خودرو

عمدتاً طول عمر مفید لاستیک ها حدود 4 الی 6 سال می باشد که البته ارتباط مستقیم با میزان کیفیت و نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آنها دارد. بنابراین توصیه می کنیم از خرید لاستیک ماشین که مدت زمان طولانی از سال تولید آنها گذشته است، اجتناب نمائید حتی اگر قیمت ارزان داشته باشد. چرا که با گذر زمان الیاف آن دچار فرسودگی می شود و در صورت استفاده از آنها در مدت زمان کوتاهی مستهلک شده و موجب پنچری لاستیک می شود. نوع ساختار، نسبت ابعاد، سایز عرض بر حسب میلی متر، سایز قطر تایر بر حسب اینچ، شاخص حداکثر بار و سرعت مجاز، سال تولید، فصل مورد کاربرد، جنس مواد اولیه تشکیل دهنده و کشور سازنده از جمله موارد مهم و اساسی هستند که بر روی دیوارۀ خارجی انواع لاستیک ایرانی و خارجی درج می شود که می بایست هنگام خرید لاستیک ماشین سواری به طور دقیق هر یک از این موارد مورد بررسی قرار گرفته شوند.

جهت خرید آنلاین لاستیک ایرانی و خارجی مانند  خرید لاستیک میشلن می توانید به فروشگاه اینترنتی همپا  مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت نمائید.

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 210
نمایش همه
علاقه مندی ها ()