صبا باتری یکی از برندهای شناخته شده در حوزۀ باتری های ماشین محسوب می شود. اگر به دنبال تعویض و خرید صبا باتری خود می باشید، توصیه می کنیم نگاهی اجمالی به ویژگی های مهم محصولات این کمپانی معتبر داشته باشیم. به طور کلی افزایش سطح آگاهی در رابطه با محصولات باتری ماشین، می تواند انتخاب را برای شما راحت تر نماید. بیش از چهل سال از فعالیت مجموعۀ صبا باتری در حوزۀ تولید باتری ماشین می گذرد که در طول این مدت توانسته اند محصولاتی با کیفیت تولید نمایند. فروشگاه چرخ و یدک به منظور برآورده نمودن نیاز مشتریان توانسته اند محصولات صبا باتری را نیز عرضه نمایند.

معرفی محصولات صبا باتری

باتری آرمو، باتری واریان، باتری نانو نیرو، باتری زاگرس و باتری کاسپین از جمله برندهایی است که توسط صبا باتری تولید و روانۀ بازار شده اند. محصولات هر برند دارای ویژگی های منحصر به فردی است که این مسئله باعث گردیده تا انتخاب برای مشتریان راحت تر گردد. به عنوان مثال باتری آرمو صبا باتری متناسب با خودروهای سنگین همانند کامیون و اتوبوس تولید شده اند و از نوع غیر سیلد به شمار می روند و نیاز به شارژ الکترولیت و با افزودن آب مقطر دارند. اما باتری نانو نیرو صبا باتری بر اساس تکنولوژی روز دنیا تولید شده اند و متشکل از شبکه های پاور فریم یا پانچ صفحات داخلی می باشند و در تعداد محدود در بازار عرضه می شوند.

البته باتری زاگرس صبا باتری با کیفیت باتری سیلد تولید شده و در دسترس خرید مشتریان گرامی می باشد. این در حالی است که باتری کاسپین صبا باتری متشکل از تکنولوژی صفحات کلیسمی است که نسبت به باتری های معمولی سرب- اسید دارای طول عمر بیشتری می باشند و بخش قابل توجهی از باتری های ماشین بازار را به خود اختصاص می دهد. جهت سفارش خرید باتری اوربیتال و صبا باتری می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید و پس از بررسی مشخصات فنی محصولات و اطمینان از دریافت گارانتی با قیمت ارزان باتری ماشین خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 227
نمایش همه
علاقه مندی ها ()