لاستیک نکسن از جمله تایرهای رایج و پرفروش در بازار به شمار می رود. کمپانی نکسن یکی از برندهای معتبری است که در کشور کرۀ جنوبی فعالیت خود را آغاز نموده است و توانسته متناسب با نیاز شرکت های خودروسازی مطرح در سطح جهان، محصولاتی با کیفیت تولید و روانۀ بازار نمایند. هم اکنون  فروش لاستیک نکسن  با مشخصات فنی متفاوت توسط فروشگاه های عرضۀ لاستیک خودرو صورت می گیرد. از آنجایی که تایر عامل اصلی حرکت اتومبیل بر روی سطح جاده می باشد و به همین دلیل نوع تایر بر روی کیفیت رانندگی مؤثر خواهد بود. در همین راستا همواره توصیه می شود در انتخاب تایر توجهات لازم را داشته باشید. جهت راهنمایی بیشتر و انتخاب لاستیک استاندارد می توانید با مجموعۀ فروش چرخ و یدک مشورت نمائید. در این صورت راحت تر می توانید تایرهای مورد نیاز اتومبیل خود را سفارش دهید.

پارامترهای تعیین قیمت لاستیک های نکسن

در ابتدا به شما توصیه می کنم سطح اطلاعات خود را در زمینۀ مفاهیم درج شده بر روی دیواره خارجی لاستیک افزایش دهید. در این صورت راحت تر می توانید منطبق با لاستیک فابریک اتومبیل، مناسب ترین لاستیک نکسن را انتخاب نمائید. سایز، شاخص حداکثر سرعت مجاز، بار مجاز، میزان تحمل دمای بالا، نوع ساختار (رادیال و بایاس)، جنس مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر و سال تولید از جمله موارد مهمی هستند که بر اساس جداول استاندارد به صورت حروف لاتین و اعداد تعیین می شوند. بدین ترتیب افرادی که به دنبال خرید لاستیک نکسن برای اتومبیل سواری، کراس اوور، ماشین آلات سبک و سنگین باری و غیره می باشند، بهتر می توانند انتخاب خود را انجام دهند.

قیمت خرید لاستیک دانلوپ و لاستیک نکسن بر مبنای فاکتورهای متعددی منجمله مشخصات فنی، سال تولید، نرخ روز ارز و موجود بودن تایر در بازار تعیین می گردد. هم اکنون با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به سهولت می توانید با بررسی هر یک از محصولات موجود در فروشگاه، آنها را از نظر مشخصات فنی و قیمت با یکدیگر مقایسه نموده و در نهایت لاستیک نکسن استاندارد را خریداری نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 227
نمایش همه
علاقه مندی ها ()