ماسک پزشکی به عنوان رایج ترین انواع ماسک در بازار به شمار می رود و علاوه بر کادر درمان، مشاغل صنعتی و همچنین عموم افراد می توانند از مزایای ماسک های سه لایه بهره گیرند. این نوع ماسک همانطور که از نامش پیداست، متشکل از سه لایه با متریال متفاوت می باشند. در واقع دو لایۀ خارجی از جنس اسپان باند و لایۀ میانی از جنس ملت بلون می باشد. عمدتاً پایۀ اصلی فیلتراسیون ماسک های پزشکی توسط لایۀ ملت بلون صورت می پذیرد. تولید ماسک سه لایه با گرماژ (مقصود وزن پارچه بر حسب هر متر مربع) حداقل 17 به منظور مصارف معمولی توسط مردم عادی صورت می گیرد. این در حالی است که ماسک سه لایه پزشکی در محیط های درمانی دارای حداقل گرماژ 25 می باشند.

برای سفارش خرید ماسک پزشکی  می توانید با واحد فروش مجموعۀ همتا شاپینگ تماس حاصل فرمائید.

خرید ماسک پزشکی به صورت پک

به طور کلی ماسک سه لایه جزء پرکاربردترین ماسک های تنفسی است که گزینۀ مناسبی برای مقابله با عوامل میکروبی و ویروسی به شمار می روند. استفاده از ماسک پزشکی ساده به میزان قابل توجهی می تواند افراد را در برابر عوامل بیماری زای تنفسی ایمن نگه دارد. هم اکنون ماسک پزشکی سه لایه نانو دارای تأییدیه از وزارت بهداشت دارد و توانسته اند جهت صحت و سقم این مسئله تست های فراوانی از جمله تست افت فشار و نفوذپذیری ذرات میکرونی را با موفقیت بر روی آن انجام دهند. علاوه بر کادر درمان، عموم افراد نیز می توانند در مواقع لزوم از مزایای ماسک سه لایه استفاده نمایند. قطعاً جهت جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و عوامل میکروبی که ممکن است فرد در اعضای خانواده به بیماری های ویروسی مبتلا هستند از مزایای ماسک سه لایه پزشکی بهره گیرند.

استفادۀ به موقع از ماسک پزشکی ، به میزان قابل توجهی می تواند شما را از بیماری های تنفسی معمول ایمن نگه دارد. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی همتا با آسودگی خاطر می توانید خرید ماسک سه لایه  را به صورت پک 50 تایی، انجام دهید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 298
نمایش همه
علاقه مندی ها ()