چسب کاشی پودری جزء یکی از مصالح اولیه پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز به شمار می رود. به طور کلی جهت نصب انواع کاشی و سرامیک از مزایای چسب کاشی بهره گرفته می شود چون دارای یک سری مزایای قابل توجه نسبت به چسب های معمولی می باشد. علت استقبال از خرید چسب کاشی پودری ، مقاومت بالای این چسب در برابر شرایط محیطی، انعطاف پذیری بالا، قدرت چسبندگی بالا و مقاومت در برابر جذب رطوبت اشاره نمود. موارد متعددی وجود دارد که ممکن است بر روی کیفیت نصب کاشی ها تأثیرگذار باشد که می توان به محل نصب کاشی ها بر روی سطوح دیوار و کف اشاره نمود. هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه سال های متوالی است که توانسته اند بر حسب نیاز صنایع مختلف، امکان خرید انواع چسب کاشی پودری را فراهم سازند.

خرید چسب کاشی پودری در تهران

نکتۀ دیگری که در انتخاب چسب کاشی تأثیرگذار می باشد، بررسی وضعیت سطحی است که قصد قرار دادن کاشی ها را بر روی آن دارند. قطعاً یک سطح صاف میزان چسبندگی و پایداری اتصال چسب و کاشی را بر روی دیوار و همچنین کفپوش افزایش می دهد. قطعاً اگر سطح مورد نظر صاف نباشد، زیرسازی اختصاصی نیاز است که بتوان کاشی ها را بر روی سطوح به سادگی نصب نمود و در عین حال ماندگاری بالایی داشته باشند. بیشتر اکثر افراد طرفدار  خرید چسب کاشی استخری و چسب کاشی پودری هستند که البته امکان خرید چسب خمیری نیز در سطح بازار برای صاحبان مشاغل فراهم می باشد.

اگر در زمینۀ نصب کاشی و سرامیک در اجرای پروژه های ساختمانی فعالیت دارید، می توانید از طریق هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه اقدام به خرید چسب کاشی پودری با بسته بندی رایج و قیمت ارزان تهیه نمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت تخصصی در زمینۀ فروش فرآورده های شیمیایی مورد نیاز در صنعت ساختمانی فعالیت می کند و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات شما مشتریان گرامی می باشند.

 هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()