اگر قصد خرید ریمل را دارید، انتخاب ریمل بر اساس مدل چشم و مژه صورت می گیرد. آرایش چشم تأثیر بسزایی بر روی زیبایی چهره دارد و به همین دلیل افراد تلاش می کنند از کلیه لوازم آرایشی چشم به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند. امکان خرید ریمل با برندهای مختلف وجود دارد و متناسب با ضخامت و طول مژه می توانید ریمل مناسبی را خریداری نمائید. ریمل بلند کننده گزینۀ مناسبی برای مژه های کوتاه می باشد. این در حالی است که برای مژه های کوتاه و نازک از ریمل های حجم دهنده و طویل کننده استفاده می شود. برای مژه های بلند می توان از ریمل حجم دهنده استفاده نمود. با مراجعه به فروشگاه آراشیک می توانید ریمل مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

برندهای معروف ریمل

از جمله برندهای معروف ریمل می توان به ریمل ایزادورا، ریمل بورژوا، ریمل لورآل، ریمل بی یو، ریمل میبلین، ریمل اسنس، ریمل یوبه و ... اشاره نمود. اگر تا کنون برای خرید ریمل به مراکز عرضه کنندۀ لوازم آرایشی مراجعه نموده باشید، ریمل با برس های متفاوتی را ملاحظه می نمائید. برخی از برس های ریمل دارای پرزهای نرم و یا سفت می باشند که متناسب با کاربری های متفاوت از جمله حجم دهندگی، بلند کردن و یا فر دادن طراحی شده اند. برس نازک باعث بلند شدن مژه ها می شود که ممکن است دارای مایع غلظ و یا رقیق باشد. برس منحنی به منظور فرم دهی مژه طراحی شده است و به طول مژه ها اضافه می کند. برس میکرو که دارای ابعاد کوچک است جهت فرم دهی به مژه های پایین طراحی شده است.

در صورت تمایل به خرید ریمل ضد آب و یا معمولی می توانید به فروشگاه اینترنتی آراشیک مراجعه نمائید. به واسطۀ این فروشگاه اینترنتی، امکان خرید کانسیلر و ریمل با برندهای معروف و شناخته شده برای شما فراهم می باشد.

فروشگاه آراشیک

پاسخگویی : روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی ۶ بعد از ظهر و پنج شنبه ها ساعت 9 الی 1 ظهر

ایمیل : info@arashik.com

تلفن های تماس:
 
021-46899786

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 302
نمایش همه
علاقه مندی ها ()