کاربرد های پرایمر

پرایمر باعث صاف و یکدست شدن پوست صورت می‌شود. برای داشتن یک میکاپ با ماندگاری بسیار زیاد باید حتما از این محصول آرایشی استفاده کنید. از کاربردهای دیگر پرایمر میتوان به محو کردن خطوط صورت اشاره کرد. همچنین این محصول باعث صاف و ابریشمی شدن پوست می‌شود. البته ناگفته نماند که سایت آراشیک یکی از بهترین سایت‌هایی است که انواع لوازم آرایش اصل و معتبر موجود دارد. پس برای خرید و راهنمایی بیشتر در مورد انتخاب لوازم آرایشی مناسب مانند خرید پرایمر بهتر است به سایت آراشیک مراجعه کنید. قبل از استفاده از کرم پودر حتما باید از پرایمر استفاده کنید. زیرا این محصول به عنوان زیر ساز آرایش شناخته شده است. همچنین این محصول توسط صاف و یکدست کردن پوست باعث جذب و پخش بهتر کرم پودر و سایر لوازم آرایشی می‌شود. امروزه این محصول علاوه بر از محصول آرایشی، محصول مراقبتی پوست شناخته شده است. پرایم ها انواع گوناگونی دارند. به عنوان مثال پرایمر آبرسان، پرایمر ضد پیری و درخشان کننده و ... نمونه‌ای از انواع این محصول می‌باشد.

نحوه استفاده از زیرساز آرایش

زیر ساز آرایش نام دیگر پرایمر می‌باشد. اگر می‌خواهید آرایشی با ماندگاری بالا و بدون نقص داشته باشید باید از پرایمر استفاده کنید. این محصول آرایشی بایستی توسط حرکت دورانی انگشتانتان جذب پوست صورت کنید. برای محو کردن خطوط ریز پوست می‌بایست دو لایه پرایمر بزنید. ناگفته نماند که برای خرید پرایمر با کیفیت و اصل می‌توانید به سایت آراشیک مراجعه کنید. سایت آراشیک یکی از معتبر ترین سایت های فروش لوازم آرایشی می‌باشد.

در سایت آراشیک راهنمایی های جامع و کامل برای خرید کانسیلر و سایر لوازم آرایشی ذکر شده است. بعد از جذب پرایمر می‌توانید از کرم پودر استفاده کنید. بعضی از قسمت های صورت همچون بینی و پیشانی چربی زیادی دارند. به همین دلیل باید مقدار بیشتری از پرایمر را در این قسمت استفاده کرد.

فروشگاه آراشیک

پاسخگویی : روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی ۶ بعد از ظهر و پنج شنبه ها ساعت 9 الی 1 ظهر

ایمیل : info@arashik.com

تلفن های تماس:
 
021-46899786

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 290
نمایش همه
علاقه مندی ها ()