رادیولوژی دندان یکی از آسان ترین و بهترین روش ها برای تشخیص پوسیدگی، آبسه و سایر آسیب های دندان و دهان می‌باشد. انواع زیادی از دستگاه رادیوگرافی دندان وجود دارد که هرکدام از این دستگاه ها کاربرد ها و ویژگی های خاصی دارند. برای مثال دستگاه های رادیولوژی دهانی به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم می‌شوند. ناگفته نماند که مرکز رادیولوژی دندان، فک و صورت دکتر ایل یکی از بهترین و مجهزترین مراکز رادیولوژی دندان در سطح کشور است. خدمات رادیولوژی دندان توسط این مجموعه ی معتبر به صورت کاملا تخصصی انجام می گیرد. 

نحوه کار در دستگاه های رادیوگرافی دندان و دهان بسیار متفاوت است. به عنوان مثال در دستگاه رادیولوژی خارجی، نوار موجود در اشعه ایکس بایستی در خارج دهان قرار گرفته شود. اما در دستگاه رادیولوژی داخلی، نوار موجود در اشعه ایکس باید در داخل دهان قرار بگیرد. رادیولوژی داخلی دندان از ویژگی هایی همچون مشاهده و بررسی سلامت استخوان اطراف دندان و ریشه دندان، تشخیص پوسیدگی دندان برخوردار است. برای دریافت خدمات سی تی اسکن دندان دندان و دهان میتوانید به مرکز رادیولوژی دندان، فک و صورت دکتر ایل مراجعه کنید.

دلایل استفاده از رادیوگرافی دندان و دهان

دندانپزشک برای بررسی و مشاهده وضعیت دندان ها و ریشه دندان ها بایستی از رادیولوژی دندان استفاده کند. همچنین قبل از انجام ایمپلنت حتما باید از رادیوگرافی دندان استفاده شود. ناگفته نماند که مرکز رادیولوژی دندان، فک و صورت دکتر ایل از مجهزترین و بهترین دستگاه ها برخوردار است. به همین دلیل توصیه می‌شود که به مرکز رادیولوژی دندان، فک و صورت دکتر ایل مراجعه کنید. مدت زمان استفاده از رادیولوژی دندان به عواملی همچون علائم بیماری های دهان و دندان، سن بیمار و وضعیت سلامت دهان و دندان بستگی دارد. همچنین سابقه پوسیدگی دندان یا بیماری های لثه از عوامل مهم در مدت زمان استفاده از این روش می‌باشد. برای انجام رادیولوژی دقیق تر، بهتر است به مرکز رادیولوژی دندان، فک و صورت دکتر ایل مراجعه کنید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 364
نمایش همه
علاقه مندی ها ()