اکوی قلب فرآیندی در راستای تصویربرداری و معاینه رگ های خونی بدن در نواحی قلب و مغز صورت می پذیرد. با بهره گیری از روش آنژیوگرافی، پزشکان متخصص به سهولت می توانند مشکلات بوجود آمده در نواحی قفسۀ سینه را تشخیص داده و بر اساس آن مناسب ترین روش درمان را انجام دهند. به طور کلی تست اکوی قلب با عنوان کاتترازیسیون قلب در علم پزشکی شناخته می شود و با استفاده از این شیوۀ تصویربرداری می توانند اکثر خطرات بوجود آمده برای بیماران قلبی و عروقی را تشخیص دهند. در حال حاضر جهت انجام آنژیوگرافی قلب می توانید به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه نموده و از تجهیزات و خدمات حرفه ای این مجموعۀ معتبر بهره مند گردید.

مرکز تخصصی ارائه دهندۀ خدمات آنژیوگرافی قلب

از مزایای مهم اجرای اکوکاردیوگرافی و آنژیوگرافی قلب می توان به شناسایی بیماری های قلبی اشاره نمود. ضمن آنکه متخصص نگاه دقیق بر روی دریچه های قلبی در طول زمان عملیات تصویربرداری با ماده حاجب خواهد داشت. یکی دیگر از اهداف اصلی انجام آنژیوگرافی، مشاهدۀ میزان موفقیت آمیز بودن مراحل درمان بیماری و اجرای جراحی می باشد.

با اجرای اکوی قلب به روش های مختلف پزشک متخصص قلب راحت تر می تواند نوع بیماری فرد را تشخیص دهد چون روشی مؤثر در راستای تشخیص بسیاری از بیماری های قلبی و عروقی محسوب می شود. امروزه یک تکنسین مجرب به راحتی می تواند با استفاده از یک دستگاه دستی بر روی سینۀ فرد قرار داده و با ارسال امواج صوتی با فرکانس بالایی همچون سونوگرافی تلاش می کند پس انعکاس از ناحیۀ قلب، تصاویر و صداهای ارسال شده را ثبت نموده و بدین وسیله مشکلات بوجود آمده در ناحیۀ قفسه سینه را تشخیص دهند. جهت انجام آنژیوگرافی قلب می توانید از طریق کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی نوبت رزرو نموده و در موعد مقرر آزمایش مورد نظر را با تعرفۀ مشخص انجام دهید.

 

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 346
نمایش همه
علاقه مندی ها ()