نحوه استفاده از کانسیلر

اگر می‌خواهید، هم زمان با کانسیلر از کرم پودر هم استفاده کنید باید کرم پودر را قبل از کانسیلر به پوستتان بزنید. سپس بعد از جذب شدن کرم پودر از کانسیلر استفاده کنید. ناگفته نماند که این محصول آرایشی فقط مختص اطراف چشم، تیرگی‌ها و جای جوش است. پس نباید از این محصول برای کل صورت استفاده کرد. همچنین نحوه استفاده از تمامی لوازم آرایشی و تمامی نکات و راهنمایی‌های لازم در سایت معتبر آراشیک ذکر شده است. برای جذب کانسیلر بر روی پوست، باید از اسفنج یا بیوتی بلندر تمیز یا انگشتان تمیز بهره ببرید. برای جذب و پخش آن روی پوست باید ضربه های آرامی توسط انگشت یا بیوتی بلندر وارد شود. این ضربه های آرام و متوالی تا جایی که تفاوت رنگ کرم پودر و کانسیلر مشخص نباشد ادامه دارند. برای تثبیت و ماندگاری بیشتر آرایش، بعد از کانسیلر می‌توانید از پودر های تثبیت کننده آرایش استفاده کنید. برای تهیه انواع لوازم آرایشی باکیفیت مانند خرید کانسیلر می‌توانید به سایت آراشیک مراجعه کنید.

معرفی انواع برند های تصحیح کننده رنگ پوست

برای خرید و انتخاب بهتر انواع کانسیلر و سایر لوازم آرایشی بایستی به مکان ها و سایت های معتبری همچون آراشیک مراجعه کرد. این محصول انواع متفاوتی دارد. قبل از انتخاب مارک مناسب این محصول آرایشی باید نوع پوست خود را بشناسید تا محصول مناسب پوست تان را انتخاب کنید. یکی از بهترین مارک های خارجی این محصول که بسیار پرطرفدار است، مارک میکاپ فور اور می‌باشد. این برند محصول آرایشی از قدرت پوشانندگی بسیار بالایی برخوردار است. نارس، یکی دیگر از برند های معروف می‌باشد.

کانسیلر برند نارس به صورت استیکی و کرمی می‌باشد و برای پوست های خشک بسیار مناسب است. مارک اینلی، یکی از مارک های معروف ایرانی است که از ویژگی های زیادی برخوردار است. این نوع محصول علاوه بر از ویژگی هایش از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی های لازم برای خرید کانسیلر مایع به سایت آراشیک مراجعه کنید. سایت آراشیک انواع برند های لوازم آرایشی با قیمت مناسب را موجود دارد.

فروشگاه آراشیک

پاسخگویی : روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی ۶ بعد از ظهر و پنج شنبه ها ساعت 9 الی 1 ظهر

ایمیل : info@arashik.com

تلفن های تماس:
 
021-46899786

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 266
نمایش همه
علاقه مندی ها ()