اجرای آنژیوگرافی لازمه روند درمان بیماری های قلبی و عروقی می باشد. به عبارتی جهت تشخیص بیماری های قلبی و عروقی نیاز به انجام اکوی قلب است. همانطور که آگاه هستید، مشکلات عدیده ای در ناحیه قفسه سینه رخ می دهد و به همین دلیل تست اکوی قلب جهت تشخیص اختلالاتی همچون نارسایی قلب، گرفتگی دریچه های قلب، تغییر در ابعاد و شکل قلب، ایجاد لخته های خونی میان رگی و ... لازم و ضروری می باشد.

در همین راستا در ناحیه شرق تهران کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی جهت ارائه خدمات  آنژیوگرافی قلب و اجرای دیگر متدهای تشخیصی در حوزه قلب و عروق راه اندازی شده است و می توانند به پروسه درمان بیماری شما عزیزان کمک نمایند.

نکات کلیدی اجرای اکوی قلب با استفاده از دستگاه های پیشرفته

روش های نادرست سبک زندگی بر سلامت انسان تاثیرات منفی دارد و تعدد افرادی که به بیماری های قلبی مبتلا شده اند نسبت به گذشته افزایش یافته است. در عین حال پیشرفت علم موجب گردیده تا متخصصین در حوزه پزشکی قلب و عروق تجهیزات و روش تشخیصی و درمانی متعددی را کشف نمایند و بدین وسیله جامعه علمی را متحول سازند. ارائه خدمات آنژیوگرافی در همین راستا صورت می گیرد. به طور کلی اجرای اکوی قلب راهی برای تشخیص مشکلات قلبی از جمله گرفتگی دریچه های قلب، عدم عملکرد صحیح باز و بسته شدن دریچه های قلب، نحوه پمپاژ قلب به رگ های خونی بدن، تغییر در ابعاد قلب، گرفتگی های ایجاد شده در رگ های عروقی،ایجاد توده های بافتی و ... می باشد. کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی نیز با هدف ارائه خدمات پزشکی در حوزه قلب راه اندازی شده است و مجهز به دستگاه های پیشرفته آنژیوگرافی است که امکان اکوی قلب را برای مراجعه کنندگان فراهم می آورند.

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 352
نمایش همه
علاقه مندی ها ()