ویدئو پروژکتور مدل T48 به عنوان یکی از مدل های پرفروش در لیست محصولات ویدئو پروژکتور نیزا کالا به شمار می رود. لنز و لامپ از قطعات اصلی دستگاه های پروژکتور محسوب می شود که امکان پخش تصاویر در ابعاد بزرگ را برای مشتریان فراهم می سازد.

از گذشته تا کنون دستگاه ویدئو پروژکتور جهت پخش تصاویر در ابعاد بزرگ در محیط های آموزشی مورد استفاده قرار می گرفت ولی به دلیل داشتن ابعاد بزرگ و وزن سنگین جا به جایی دستگاه های پروژکتور برای افراد به سختی صورت می گرفت ولی در حال حاضر با خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 می توانید به سهولت این دستگاه را در محیط های مختلف استفاده نمائید. جهت بررسی مشخصات فنی ویدئو پروژکتور مدل T48  می توانید به سایت فروشگاه نیزار کالا مراجعه نمائید. نیزار کالا به عنوان یکی از برندهای معروف در حوزۀ ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور در تهران فعالیت می کند.

قابلیت های دستگاه ویدئو پروژکتور T48

امروزه محیط های آموزشی همچون مدارس، دانشگاه ها، سالن های برگزاری همایش و کنفرانس یا شرکت هایی که دارای اتاق کنفرانس هستند، می توانند از مزایای قابلیت های پیشرفتۀ دستگاه ویدئو پروژکتور مدل T48 استفاده نمایند. این مدل دستگاه ویدئو پروژکتور مجهز به پخش تصاویر با رزولوشن و کنتراست بالا می باشد و امکان پخش و نمایش داده های تصویری فول اچ دی و فور کی را فراهم می سازد. بدین وسیله متناسب با موقعیت های مختلف افراد به سهولت می توانند ویدئو پروژکتور مورد نظر خود انتخاب نموده و با قیمت ارزان و کیفیت عالی همراه با گارانتی تهیه نمایند. هنگام خرید ویدئو پروژکتور T48 توجه به تعداد و مدل پورت های ورودی و خروجی دستگاه حائز اهمیت است.

در حال حاضر این نوع دستگاه پروژکتور مجهز به قابلیت wifi است که توانسته امکان ارتباط بدون کابل را تلفن همراه هوشمند، لپ تاپ و دیگر دستگاه های پیشرفته دیجیتالی را برای کاربران فراهم می آورد. جهت اطلاع از قیمت خرید ویدئو پروژکتور  مدل T48 می توانید به سایت رسمی فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و پس از بررسی دقیق مشخصات فنی محصول و مشورت نمودن با کارشناسان فروش مجموعۀ نیزار کالا به صورت اینترنتی دستگاه ویدئو پروژکتور مورد نظر خود را تهیه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 332
نمایش همه
علاقه مندی ها ()