شستشوی نمای ساختمان راهی برای بازگردانی جلوه زیبای ساختمان می باشد. نمای ساختمان به عنوان اصلی ترین آیتم آن می باشد که در معرض انواع آلاینده های موجود در هوا قرار می گیرد؛ به همین دلیل است که به مرور زمان دچار آلودگی و گرد و غبار شده و نیاز به  خدمات شستشوی نمای ساختمان  پیدا می کند. قبل از انجام این عملیات باید بهترین راهکار را برای دسترسی به نمای ساختمان انتخاب کرد. شرکت نما روز شرکتی فعال در این زمینه می باشد و برای دسترسی به نمای اکثر ساختمان ها، با استفاده از طناب این کار را انجام می دهد.

روش های شستشوی نمای ساختمان توسط نما روز

تیم نما روز متشکل از تعداد زیادی جوان خلاق و پرکار است که در انجام پروژه های نماسازی و … حرف اول را می زنند. این گروه برای خدمات نماشویی روشی را اتخاذ می کند که متناسب با نوع و حجم آلودگی ها باشد. اگر در فاصله های زمانی معین اقدام به شستشوی نمای ساختمان کرد حجم آلودگی ها کمتر است و باعث می شود که به راحتی پاک شوند و تنها استفاده از آب نیاز باشد.

در این صورت است که سبب کاهش هزینه های اجرای شستشوی نمای ساختمان می شود و این پروژه بسیار مقرون به صرفه تمام می شود. شایان ذکر است که اگر میان دفعات شست و شو اگر فاصله زیادی بیفتد باعث آلودگی زیاد شده و باید مواد شوینده مخصوص تهیه شود که همین باعث افزایش هزینه ها خواهد شد. توصیه نماروز این است که ساختمان ها به صورت منظم در فواصل زمانی معین شست و شو شوند چرا که این کار سبب جلوگیری از انباشته شدن رسوب ها می شود و تا حد زیادی از هزینه های کارفرما کاسته می شود؛ علاوه بر این ها شستشوی مکرر سبب زیبا ماندن همیشگی ساختمان خواهد شد.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 351
نمایش همه
علاقه مندی ها ()