دلایلی برای استفاده از کفش کار ایمنی

کفش ایمنی نوعی کفش محافظ است که در فعالیت‌های مختلف کاری برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار استفاده می‌شود. این کفش‌ها از ناحیه‌های مختلف پا در برابر افتادن برخی اشیاء، آلودگی به مواد شیمیایی، شوک الکتریکی و سایر خطرات احتمالی محافظت می‌کنند. اگر حرفه شما نیاز به کفش خاصی دارد، شما موظف هستید که کفش رادین را خریداری کنید.

شاید هنوز نمی‌دانید اما کفش ایمنی یکی از اصلی‌ترین تجهیزات حفاظتی است که کارگران باید در محل کار خود استفاده کنند. به‌ کارگیری آن‌ها برای مطابقت با بهداشت حرفه‌ای ضروری است زیرا کفش رادین به‌ طور ویژه برای پاسخ‌گویی به نیازهای هر نوع کار و فعالیتی طراحی ‌شده است. فروش کفش ایمنی از طریق سایت در تنوع بالا انجام می گیرد. 

نحوه انتخاب کفش ایمنی

 انتخاب کفش ایمنی دقت بالایی را می‌طلبد. از آنجایی‌ که حین انجام پروژه‌های مختلف به کفش رادین نیاز دارید، باید در انتخاب آن دقت کنید. برخی از جنبه‌های زیر شما را در انتخاب کفش رادین یاری می‌رساند:

  1. اندازه: اگر کفش را در سایزهای خیلی کوچک تهیه کنید پای شما دچار ساییدگی می‌شود و در طول روز احساس بدی خواهید داشت. از طرف دیگر اگر خیلی شل باشد، از پای شما به‌ درستی محافظت نمی‌کند. خرید تجهیزات ایمنی را باید مناسب با شغل مورد نظرتان انجام دهید. 
  2. وزن: بهتر است که کفش ایمنی مقاوم اما سبکی را انتخاب کنید زیرا ساعت‌های زیادی را با این نوع کفش سپری خواهید کرد.
  3. ضدآب: اصولاً کفشی که خاصیت ضد آب داشته باشد طی سال‌های بیشتری می‌تواند دوام خود را حفظ کند. این قابلیت از ورود آب به داخل کفش رادین جلوگیری می‌کند.
  4. خاصیت انعطاف پذیری: انواع کفش ایمنی علاوه بر اینکه بیش ترین میزان مقاومت را از خود نشان می دهند، انعطاف پذیری بالایی نیز دارند. ممکن است گمان کنید این نوع کفش بدون تحرک و کاملا غیر منعطف است. حال آن که حین فعالیت، می توانید بیش ترین میزان راحتی را در پای خود احساس کنید.

     فروشگاه رادین ایمن

    دفتر مرکزی :

    فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

    تلفن   :   40669374 -021 

    همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 318
نمایش همه
علاقه مندی ها ()