پرفکت استپس از جمله برندهای شناخته شده در حوزۀ تولید کفش راحتی و پیاده روی در ایران می باشد. در واقع محصولات پرفکت استپس به عنوان یک برند ایرانی به بازار عرضه می شود. تولیدی کفش آرمیس توانسته با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و مواد اولیۀ درجه یک توانسته بر پایۀ اسکن کف پا و ارزیابی ارگونومی وضعیت بدن اقدام به تهیۀ طرح اولیه برای تولید انواع کفش پرفکت استپس نماید. در پلن و الگوی طبیعی راه رفتن انسان، ابتدا پاشنه بر روی زمین قرار گرفته می شود و سپس تماس کل کف پا تا پنجه صورت می گیرد. جهت مشاهدۀ و  خرید پرفکت استپس می توانید به وب سایت مجموعۀ تولیدی کفش آرمیس مراجعه نموده و به صورت آنلاین کفش مورد پسند خود را تهیه نمائید.

 در نتیجه جهت طراحی کفش پرفکت استپس روزانه و اسپرت استانداردهای لازم در خصوص انحنای رویۀ پا و قوس پا به درستی پیاده سازی می شود و توانسته اند الگوهای اولیۀ را جهت تولید انواع کفش پرفکت استپس به کار گیرند.

 تولیدی کفش آرمیس به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در حوزۀ راه اندازی خطوط تولید کفش پیاده روی طبی فعالیت خود را آغاز نماید. در نتیجۀ این دست آورد توانسته اند محصولات با کیفیت و متنوعی را تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

خرید پرفکت استپس اسپرت و پیاده روی

همانطور که می دانید متأسفانه بیماری های متعددی می تواند از طریق ناحیۀ پا برای فرد بوجود آید. با توجه به اینکه افراد مدت زمان زیادی از پاهای خود استفاده می کنند، نوع کفشی که استفاده می کنند بر روی سلامت پاهای افراد تأثیرگذار خواهد بود. در نتیجه کفش پرفکت استپس با رعایت اصول ارگونومی طبیعی پا در مدل های زنانه و مردانه تولید شده اند. در حال حاضر افراد به سهولت می توانند خرید کفش پرفکت استپس زنانه و یا پرفکت استپس مردانه در مدل های کفش اسپرت، پیاده روی و ... انجام دهند.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۹-۰۲۱     09120620474 موبایل و واتساپ

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 309
نمایش همه
علاقه مندی ها ()