جهت راه اندازی یک مجموعۀ تولیدی کفش، نیاز است که پرسنل آشنایی کامل با اصول طراحی و اجرا دارند. علاوه بر آنکه متناسب با نوع محصولی که قصد تولید آن را دارند، از مواد اولیۀ مرغوب و دستگاه های استاندارد استفاده می کنند. بدین وسیله بتوانند محصولاتی درجه یک تولید نموده و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. تولید کفش طبی پیاده روی بر اساس ارگونومی قسمت های مختلف پا، طراحی الگوهای کفش استاندارد طبی را قالب سازی می نمایند. در نظر گرفتن حالت طبیعی و نرمال وضعیت قرارگیری پاشنه و پنجه پا بر سطح زمین، نکتۀ مهمی است که هنگام طراحی و تولید انواع کفش زنانه و مردانه در نظر گرفته می شود. تولیدی کفش آرمیس به عنوان یکی از مجموعه های تولیدی موفق فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته موفق به تولید کفش پیاده روی و طبی، پرسنلی و اداری و ورزشی و اسپرت در طرح زنانه و مردانه صورت می گیرد.

تولیدی کفش طبی روزانه و پیاده روی

تولیدی کفش جهت تولید محصولات با کیفیت، تلاش می کند از مواد اولیۀ درجه یک استفاده نماید. در این صورت محصولاتی که تولید می کند از دوام و انعطاف پذیری بالایی برخوردار خواهد بود. تولید کفش اسپرت با بهره گیری از مواد اولیۀ پلیمری جهت تولید زیرۀ کفش از مواد پلی یورتان استفاده می کند که به صورت تزریق مستقیم فرآیند تولید کفش اسپرت طبی انجام می گیرد. امروزه با بهره گیری از متریال با کیفیت توانسته اند سطح کیفیت محصولات مجموعه را ارتقاء ببخشند که در نتیجه فرد هنگام استفاده از کفش، احساس راحتی خواهد داشت و به هیچ عنوان حس خستگی پا را نخواهد داشت. فروش پرفکت استپس توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

راه اندازی تولیدی کفش نیاز به سرمایه گذاری مناسب و همچنین کسب اطلاعات جامع در خصوص نحوۀ کار داشته باشد. در این صورت بتوانند محصولاتی با کیفیت تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعۀ تولیدی کفش آرمیس تماس حاصل فرمائید.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 292
نمایش همه
علاقه مندی ها ()