کیسه جاروبرقی یکی از اجزای مهم جاروبرقی است که تأثیر مستقیم بر روی بازدهی و توان موتور جاروبرقی دارد. در واقع کاهش کیفیت کیسه جاروبرقی، می تواند در بلند مدت باعث کاهش قدرت مکش جاروبرقی گردد. امروزه شرکت های سازندۀ جاروبرقی توانسته اند با تعبیۀ کیسه جاروبرقی یکبار مصرف توان موتور را افزایش دهند چون افراد پس از پر شدن ظرفیت کیسۀ جاروبرقی می توانند آن را پاکت جاروبرقی جدید جایگزین نمایند. در این صورت عمر جاروبرقی، چندین برابر افزایش می یابد. همانطور که از ابتدا بدان اشاره نمودیم، کیسه جاروبرقی تأثیر مستقیم بر روی توان مکش جاروبرقی دارد و معمولاً توصیه می شود که افراد بتوانند پیش از کامل پر شدن پاکت، کیسه جاروبرقی را با پاکت جدید و نو تعویض نمائید. فروش کیسه جاروبرقی توسط این مجموعه با بهترین کیفیت انجام می گیرد. 

فروشگاه همتا سال های متوالی است که توانسته به فعالیت خود در زمینۀ فروش کیسه جاروبرقی ادامه دهد. بدین وسیله افرادی که در صدد برای خرید پاکت جاروبرقی هستند، می توانند بر اساس مدل جاروبرقی، کیسۀ جاروبرقی یکبار مصرف و یا دائمی را با قیمت مناسب تر از بازار تهیه نمایند.

همانطور که از ابتدا بدان اشاره نمودیم، کیسه جاروبرقی در دو مدل یکبار مصرف و دائمی به فروش می رسد. متناسب با پاکت فابریک جاروبرقی که در اختیار دارید، می توانید خرید کیسه جاروبرقی را به صورت پک چندتایی تهیه نمائید. قیمت کیسه جاروبرقی به جنس پاکت و مدل آن بستگی دارد. به طور کلی هنگام خرید پاکت جاروبرقی، باید توجه به جنس پاکت داشته باشید. امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث گردیده از مواد نانو جهت تولید کیسه جاروبرقی استفاده نمایند. چنین کیسه هایی دارای خواص آنتی باکتریال هستند که باعث از بین رفتن عوامل میکروب زا در داخل کیسه می شود. از این رو امروزه فروش پاکت جارو برقی با پارچه های نانو بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می شود. جهت تهیۀ کیسۀ جاروبرقی ناسیونال، ال جی و ... می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی همتا مراجعه نمائید و از میان محصولات این مجموعۀ معتبر، بهترین پاکت جاروبرقی را تهیه نمائید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 313
نمایش همه
علاقه مندی ها ()