میلگرد به عنوان یکی از محصولات استنلس استیل شناخته می شود که با گرید و اندازه های متفاوت تولید و در دسترس صنایع مختلف قرار گرفته می شود. فروش میلگرد استیل 304 نیز در دو دسته بندی میلگرد ساده و میلگرد آجدار صورت می گیرد که کارایی خاص خود را در صنعت ساختمان و ساز و غیره دارد. عمدۀ کاربرد میلگرد استیل 304 را می توان در امور ساخت نرده، حفاظ ساختمان، پله های فولادی، لوازم و تجهیزات دکوراتیو و غیره مشاهده نمود. از خواص بارز میلگرد استیل 304 می توان به نداشتن خاصیت مغناطیسی آن اشاره نمود. اگر نیاز به تأمین میلگرد استنلس استیل 304 استاندارد را دارید، می توانید با دفتر فروش استیل راشا تماس بگیرید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در حوزۀ فروش محصولات آلیاژ استنلس استیل مانند  فروش میلگرد استیل 304 در حال فعالیت می باشد.

در ادامۀ متن اشاره ای مختصر به موضوع مهم خواص میلگرد استیل 304 و عوامل تعیین کنندۀ آن می پردازیم. بدین وسیله بتوانید متناسب با نوع محصولات فولادی که قصد ساخت آنها را دارید، از مزایای میلگرد استیل بهره مند گردید. میلگرد استیل 304 دارای خواص مغناطیسی نیست و این مسئله توانسته طول عمر این نوع آلیاژ را نسبت به آهن افزایش دهد. ضمن آنکه در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد و به راحتی اکسید نمی شود. در همین راستا از مزایای میلگرد استیل 304 جهت ساخت نرده و حفاظ های ساختمانی استفاده می نمایند.

میلگرد استیل 304 دارای جوشکاری می باشد و نسبت به دمای بالا مقاومت زیادی دارد. از این رو در تمام پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته می شود. البته مقاومت مناسبی در برابر مواد شیمیایی و اسیدی دارد. در پروژه هایی که نیاز به اجرای جوشکاری باشد، می توان از مزایای میلگرد استیل 304 استفاده نمود. از طریق مجموعۀ استیل راشا می توانید بر اساس جدول تعریف شده، خرید میلگرد استیل نوع 304 را به صورت شاخه های 6 متری و یا 4 متری خریداری نمائید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 300
نمایش همه
علاقه مندی ها ()