افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار در حوزۀ کافی شاپ دارند، موظف به خرید تجهیزات کافی شاپ می باشند. در واقع پلن اصلی که هنگام شروع بیزینس کافی شاپ حائز اهمیت است، تأمین تجهیزات و ابزارآلات مخصوص محیط کافی شاپ می باشد. نکتۀ قابل توجهی که در حوزۀ راه اندازی یک کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار است، بررسی جوانب مختلف کار، تخمین مقدار سرمایۀ اولیه، تعیین انواع تجهیزات و لوازم مورد نیاز می باشد. تأمین نوع تجهیزات کافی شاپ نیز از مهمترین گام ها برای احداث یک مجموعۀ کافی شاپ به شمار می رود.

هولدینگ پارسه به عنوان یکی از مراکز بزرگ و با سابقه در زمینۀ واردات و عرضۀ تجهیزات کافی شاپ، رستوران و همچنین تجهیزات آشپزخانه های صنعتی فعالیت دارد. شما صاحبان کسب و کار می توانید متناسب با نیاز مجموعۀ خود، با اطمینان خاطر و قیمت مناسب، انواع تجهیزات مورد نیاز خود را همراه با خدمات پس از فروش و گارانتی خریداری نمائید.

خرید تجهیزات کافی شاپ و معرفی آنها

از دسته بندی اصلی تجهیزات کافی شاپ می توان به دستگاه اسپرسو ساز، آسیاب قهوه، قهوه جوش، قهوه پودر کن، انواع پیمانه، همزن شیرجوش، دم کن قهوه به صورت دستی، دستگاه یخ ساز، یخ خرد کن، ماشین ظرف شویی، وسایل نظافت، ظروف جهت آماده سازی غذا، ظروف و وسایل مورد نیاز برای سرو، تجهیزات پخت و پز، دستگاه گل خامه، ساندویچ میکر، ماکروفر و ... اشاره نمود.

با مراجعه به سایت هولدینگ پارسه می توانید از میان لیست تجهیزات کافی شاپ، لوازم مورد نیاز خود را بر اساس برندهای معتبر خارجی با قیمت مناسب و کیفیت اورجینال تهیه نمائید. انتخاب نوع دستگاه و ابزارآلات و  خرید تجهیزات کافه در نوع مناسب تأثیر مستقیم بر روند کاری بریستاکار و پرسنل کافی شاپ خواهد داشت. از این رو متناسب با سرمایه ای که در اختیار دارید، توصیه می کنیم جهت ارائه بهترین سرویس به مشتریان از تجهیزات کافی شاپ حرفه ای استفاده نمائید.

استعلام قیمت و هماهنگی برای بازدید از نمایشگاه:

09015053977

021-2978532

ایمیل:  info-At-ParseHolding.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 208
نمایش همه
علاقه مندی ها ()