جرثقیل از دیگر ماشین آلاتی است که کاربرد آن را در صنایع مختلف جهت امور حمل و نقل وسایل سنگین مشاهده نموده اید. برخی از لوازم یدکی جرثقیل نسبت به دیگر ماشین آلات سنگین کاملاً متفاوت می باشد. ماشین جرثقیل در مدل و جثه های متفاوت ساخته شده اند و متناسب با موقعیت های مختلف، می توان از جرثقیل مناسب استفاده نمود. مجموعۀ پارت یدک راهسازی قصد دارد در این مقاله به معرفی انواع و نکات خرید لوازم یدکی جرثقیل بپردازد.

طراحی و ساخت جرثقیل در دسته بندی های مختلف از جمله جرثقیل کامیونی، جرثقیل متحرکت چرخ لاستیکی، جرثقیل بوم خشک، جرثقیل چرخ زنجیری، جرثقیل بوم تلسکوپی و ... صورت می پذیرد. بدون شک جهت خرید قطعات جرثقیل باید مدل و برند ماشین در نظر گرفته شود. هر کدام از انواع جرثقیل ممکن است در اجرای عملیات جابجایی وسایل سنگین و نیمه سنگین، توانایی متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته باشند.

معروفی اجزای مهم جرثقیل

در واقع فروش قطعات جرثقیل در دسته بندی متفاوت صورت می گیرد چون ارتباط مستقیم با اجزای تشکیل دهندۀ آن خواهد داشت. قطعات بدنه جرثقیل، قطعات الکتریکی جرثقیل، لوازم یدکی مکانیکی جرثقیل، قطعات سیستم ها و موتورهای قدرت جرثقیل و قطعات کنترل کننده از جمله طبقه بندی اصلی لوازم یدکی جرثقیل مدل سقفی به شمار می رود.

وینچ اصلی، زاویه سنج بوم، جک بالابر بوم، بوم، جیب، قرقره سیم کمکی، قلاب اصلی، کابین راننده، جک پنجم، اهرم های کنترل جک های پایه، ترمز وینچ، وزنۀ تعادل، تانک روغن هیدرولیک، کفشک جک پایه و ... از جمله انواع قطعات جرثقیل مدل کامیونی بوم هیدرولیکی به شمار می روند. بدین وسیله اگر قصد تهیۀ لوازم یدکی جرثقیل را دارید، توصیه می کنیم به مراکز معتبر عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین مراجعه نمائید، تا بتوانید قطعات اورجینال و قیمت مناسب تهیه نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید و پس از هماهنگی های لازم به صورت اینترنتی و یا حضوری خرید خود را انجام دهید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 270
نمایش همه
علاقه مندی ها ()