میلگرد استیل 304 یکی از رایج ترین و پرکاربردترین انواع میلگرد موجود در بازار به شمار می رود چون دارای یک سری خواص فیزیکی منحصربفرد می باشد. تولید میلگرد استیل در 4 طبقه بندی صورت می گیرد که می توان به میلگرد بگیر، نگیر، نسوز و آلیاژی اشاره نمود که هر کدام از آنها دارای ویژگی های متمایز هستند و می توان در اجرای پروژه های مختلف استفاده نمود. صنایع متعددی خواستار خرید میلگرد استیل 304 در ابعاد استاندارد هستند چون مقاومت بالایی در برابر جذب رطوبت دارد.

مجموعۀ استیل راشا به عنوان یکی از مراکز فروش انواع محصولات میلگرد استیل و ملزومات، همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و توانسته اند با تأمین محصولات با دوام و مرغوب، رضایت مشتریان را همواره جلب نمایند.

مشخصه های مهم میلگرد استیل نگیر

امروزه اکثر سازه های مستحکم را بر پایۀ میلگرد استیل 304 نگیر بنا می کنند که از مقاومت بالایی برخوردار هستند و دارای انعطاف پذیری بالایی نسبت به شدت زلزله می باشند. کاربرد گستردۀ میلگرد استیل 304 را می توان در امور ساخت سازه و تجهیزات زیر آبی مشاهده نمود چون دارای خواص ضد مغناطیسی است و در برابر مواد خورنده مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. خرید پروفیل استیل را از سایت انجام دهید.

نکات متعددی در خصوص خرید میلگرد استیل 304 و هر گرید دیگر وجود دارد که پیش از سفارش می توانید با کارشناسان فروش استیل راشا تماس حاصل فرمائید. پس از استعلام قیمت آنلاین میلگرد، می توانید با اطمینان خاطر و آسودگی محصولات خام استنلس استیل را تهیه نمائید.

مراحل مشخصی برای سفارش اینترنتی و غیر حضوری میلگرد استیل 304 و دیگر محصولات موجود در مجموعه وجود دارد. بدین ترتیب می توانید با کارشناسان فروش هماهنگی های لازم را انجام داده و پس از پرداخت مبلغ توسط پیش فاکتور، سپس مراحل بارگیری و ارسال بار به محل صورت می گیرد.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 325
نمایش همه
علاقه مندی ها ()