تجهیزات کافی شاپ برای افتتاح حرفۀ کافی شاپ لازم و ضروری می باشد. هولدینگ پارسه به صورت تخصصی در عرصۀ واردات و فروش لوازم و تجهیزات کافی شاپ در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه بیش از ده سال دارای سابقۀ تأمین وسایل کافی شاپ حرفه ای همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و توانسته بخش اعظمی از تجهیزات مورد نیاز این حرفه را در سطح کشور برآورده سازد. از این رو در این مقاله تلاش نموده ایم تا شما را با نکات خرید تجهیزات کافی شاپ آشنا سازیم. در این صورت بتوانید با آسودگی خاطر متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، بتوانید لوازم مورد نیاز جهت راه اندازی کافی شاپ حرفه ای تهیه نمائید.

قیمت تجهیزات کافی شاپ

دستگاه اسپرسو ساز، دستگاه آسیاب قهوه، دستگاه رست قهوه، آبمیوه گیر حرفه ای، گل خامه زن سودا ساز، عصاره گیر، بولیر آب جوش، بستنی ساز، قهوه جوش، ساندویچ ساز، لوازم جانبی کافه و باریستا، یخساز و ... برخی از تجهیزاتی است که جهت راه اندازی کافی شاپ لازم و ضروری می باشد. امروزه با تأمین دستگاه و تجهیزات کافی شاپ مدرن می توان سرعت عمل و راندمان کاری باریستا کار را بهبود بخشید و کیفیت خدمات دهی به مشتریان را ارتقاء بخشید.

قیمت تجهیزات کافی شاپ ارتباط مستقیم با نوع دستگاه، کاربرد و برند آن دارد. لوازم کافی شاپ در سطح بازار از تنوع بالایی برخوردار است. از این رو افراد متناسب با سرمایه و حجم کاری که قصد راه اندازی آن را دارند، می توانند خرید تجهیزات کافی شاپ را با برندهای معتبر اروپایی، آمریکایی و ... انجام دهند.

نکتۀ مهم و اساسی که هنگام راه اندازی کافی شاپ باید در نظر گرفته شود، این است که تهیۀ یک لیست از تجهیزات ضروری کافی شاپ به شما کمک می کند که راحت تر و در مدت زمان کوتاهی بتوانید مجموعۀ خود را راه اندازی نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت آنلاین  فروش تجهیزات کافه با برندهای معروف می توانید با کارشناسان فروش هولدینگ پارسه تماس بگیرید.

استعلام قیمت و هماهنگی برای بازدید از نمایشگاه:

09015053977

021-2978532

ایمیل:  info-At-ParseHolding.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 179
نمایش همه
علاقه مندی ها ()