شارژ کپسول بر اساس مشخصات فنی مندرج بر روی کپسول صورت می پذیرد. کپسول آتش نشانی به شکل مخزن استوانه ای است که مجهز به اجزای مختلفی از جمله گیره ایمنی، اتصال شلنگ، لوله سفون نصب شده، کفه پلاستیکی، اهرم های اپراتور، فشار سنج، مکانیزم آزاد کنندۀ سوپاپ، اسپری نازل، نگهدارندۀ نازل و ... می باشد.

روان بودن و وجود داشتن در جایگاه اصلی خود از موارد مهمی است که تأثیر بسزایی بر روی عملکرد آنها خواهد داشت. بدین وسیله هنگام شارژ کپسول، متصدی باید به صورت صحیح و کاملاً اصولی خدمات شارژ کپسول را ارائه دهد.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران چندین سال است که توانسته با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و با تجربه در کنار استفاده از دستگاه های پیشرفته، موفق به ارائه خدمات فوری شارژ انواع کپسول آتش نشانی تحت حضور مشتریان گردد. بدین وسیله افرادی که نیازمند به دریافت چنین خدماتی هستند، می توانند به صورت تلفنی پیش از مراجعه به محل، هماهنگی های لازم را انجام دهند. ضمن آنکه می توانند از خدمات حمل و نقل کپسول آتش نشانی در منطقۀ تهران نیز برخوردار شوند.

دریافت خدمات شارژ کپسول

فرآیند شارژ کپسول به دلیل اهمیتی که دارد، باید توسط اپراتورهای فنی مجرب صورت گیرد که بتوانند منطبق بر دستورالعمل تمام مراحل شارژ کپسول آتش نشانی را انجام دهند. شارژ کپسول در دسته بندی های مختلف صورت می پذیرد که می توان به مواد شیمیایی خیس، دی اکسید کربن، مواد پودری، اسپری کف یا فوم، آب و گاز اشاره نمود. هر دسته بندی را می توان برای طبقه بندی مواد اشتعال زای متفاوت استفاده نمود. به عنوان مثال جهت اطفاء حریق منسوجات، چوب و کاغذ می توان از کپسول آتش نشانی با محتویات آب، اسپری کف، مواد پودری و مواد شیمیایی استفاده نمود و به هیچ عنوان نباید از کپسول آتش نشانی دی اکسید کربن استفاده کرد. خرید کپسول آتش نشانی به سایت مراجعه کنید.

برای هماهنگ نمودن شارژ کپسول آتش نشانی و تحویل فوری آن درب محل می توانید از خدمات ایمنی آتش گریز تهران با قیمت ارزان بهره مند گردید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 327
نمایش همه
علاقه مندی ها ()